• Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών: Δελτίο τύπου

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔11/11/2014 - 10:00 | Author: Newsroom

    Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (Σ.Α.Ν.) Αθήνα,10/11/2014 Αρ. Μητρώου: 30155/2014

    sylanny2014@gmail.com
    Αποτελεί κοινό τόπο ότι προσπάθεια της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας είναι πλέον ο σχεδιασμός και η υλοποίηση (;;;) νέων, sui generis, μορφών εργασιακών σχέσεων, ξένων προς τον συνταγματικό και νομικό μας πολιτισμό.

    Με εφαλτήριο μια στυγνά νεοφιλελεύθερη-λογιστική λογική επιδιώκει να επιλύσει το αντικειμενικό πρόβλημα των κενών στην Εκπαίδευση, εφευρίσκοντας καινοφανείς τρόπους πλήρωσης αυτών.

    Έτσι μετά την πρόταση για προσφορά εθελοντικής εργασίας από εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες, με αντάλλαγμα την πριμοδότηση με την ανάλογη προϋπηρεσία, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας, επαναφέρει την προ ενός έτους διατυπωθείσα πρόταση, για πρόσληψη εκπαιδευτικών μέσω ΟΑΕΔ.

    Τα συμπεράσματα που εξάγονται από τις δύο αυτές «συμπεριφορές» είναι πολλά:

    Αρχικά με την πρόταση για εθελοντική εργασία, σύμφωνη με τα ιδεώδη του Ολυμπισμού, η νέα πολιτική ηγεσία επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει μέσω των εκπαιδευτικών της δημόσιας Παιδείας, τα ιδανικά της ανασφάλιστης εργασίας, της παράνομης υπερεργασίας, της έτι περαιτέρω απαξίωσης του έλληνα εκπαιδευτικού, με σκοπό την λογιστική τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων του Κρατικού Προϋπολογισμού και τη εκπλήρωση των «μνημονιακών» υποχρεώσεων. Να προβάλλει, επομένως, το ιδεώδες του έλληνα εκπαιδευτικού, ο οποίος σαν άλλος σύγχρονος δημοδιδάσκαλος, θα περιδιαβαίνει την ελληνική υπαίθρο, προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες του, σε όποιους μαθητές πετυχαίνει εύκαιρους, με αντάλλαγμα κανα καρβέλι φωμί και μια γαβάθα κατσικίσιο γάλα.

    Με τον τρόπο αυτό οραματίζεται το Υπουργείο μας να στηρίξει την Δημόσια δωρεάν Παιδεία, ή για την ακρίβεια να πραγματώσει τον αρχετυπικό της σκοπό: να είναι πραγματικά εθελοντικά προσφερόμενη και βέβαια δωρεάν. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, προχώρησε με πρόσφατη τροπολογία που έγινε νόμος του κράτους, στο άνοιγμα των πινάκων διορισμού των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και στην πριμοδότηση με διπλή μοριοδότηση. Οδηγούμαστε σε νέα δεδομένα όπου πλέον η ανταμοιβή του έλληνα εκπαιδευτικού για την παροχή της εργασίας του δεν θα είναι ο νόμιμος μισθός του αλλά bonus μορίων, με τα οποία θα τρέφει και την οικογένεια του (για όσους φυσικά έκαναν το λάθος να παντρευτούν ή πολύ περισσότερο να κάνουν και απογόνους) !!!

    Άλλωστε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, πολλάκις, εχει αποδείξει ότι σέβεται, ως εργοδότης, τα δικαιώματα των παρεχόντων σε αυτό υπηρεσίες, αρκεί όμως να μην είναι έγκυες, όπου στην περίπτωση αυτή οι τελευταίες ελέγχονται για απόπειρα εξαπάτησης της Πολιτείας αναφορικά με τον χρόνο σύλληψης των τέκνων τους και την συνακόλουθη δόλια, εκ μέρους τους, διασπάθιση του Κρατικού Προϋπολογισμού, μέσω αδειών τοκετού, λοχείας, αδειών εγκυμοσύνης και λοιπές παραβατικές συμπεριφορές.

    Επιπλέον και επειδή η αναδιάρθωση της ελληνικής Παιδείας από τους όψιμους αναμορφωτές της, δεν μπορεί να γίνει μόνο εθελοντικά, αυτοί απεργάζονται, ή μάλλον επαναφέρουν, σαν να ζούσαν σε άλλη χώρα το τελευταίο έτος, προτάσεις για πρόσληψη εκπαιδευτικών από τους Δήμους μέσω ΟΑΕΔ. Οποία ειρωνία!!! Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, προτείνει μεθόδους παράνομες και αντισυνταγματικές με σκοπό την πληρωση των κενών στα σχολεία. Το ζήτημα έχει κριθεί ήδη από την περυσινή χρονιά και για το λόγο αυτό ανακλήθηκε άμεσα από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, την οποία κατά πως φαίνεται, δεν συμβουλεύτηκε η τωρινή.

    Καλούμε συνεπώς το Υπουργείο, αντί να αναλώνεται σε διαρροές, προτάσεις και σχέδια που δεν έχουν την παραμικρή πιθανότητα να εφαρμοστούν και να αποδώσουν το αναμενόμενο αποτελέσμα, ήτοι την παροχή δωρεάν Παιδείας στην χώρα, να εφαρμόσει για το θέμα της πλήρωσης των κενών την πρόσληψη εκπαιδευτικών από τους πίνακες αναπληρωτών. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Παιδείας, να ασχοληθεί, επιτέλους, με σοβαρότητα με τα χρονίζοντα προβλήματα των εκπαιδευτικών, που μαστίζονται από εργασιακή ανασφάλεια, από έλλειψη υποδομών και μέσων, από μειωμένες αποδοχές και εν ολίγοις αντιμετωπίζονται ως αριθμοί σε ισολογισμούς και λογιστικές απεικονίσεις. Ο Έλληνας εκπαιδευτικός, μόνιμος ή αναπληρωτής, είναι το κύριο στοιχείο αναφοράς για την παροχή μιας ολοκληρωμένης και σύμφωνης με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, μόρφωσης και αυτός θα πρέπει να είναι η απόλυτη προτεραιότητα του Υπουργείου, αντιμετωπιζόμενος με σεβασμό, ως ισότιμος συνομιλητής, συνεργάτης και όχι ως αποδιοπομπαίος τράγος.
    Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών

    Loading...
  • loading...