Σε τί διαφέρουν οι δίγλωσσοι μαθητές από τους μονόγλωσσους στις γνωστικές επιδόσεις

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔18/11/2014 - 15:55 | Author: Newsroom

Η διγλωσσία δεν συνιστά ανασταλτικό παράγοντα στις γνωστικές επιδόσεις των μαθητών, ενώ παρά τις όποιες δυσκολίες μπορεί να συνεπάγεται για ένα παιδί η ταυτόχρονη χρήση δύο γλωσσών, τελικά επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη των μη λεκτικών γνωστικών του λειτουργιών.

Το συμπέρασμα προκύπτει από έρευνα με τίτλο «Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση:

Loading...