Συντάκτης: ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΛΗΚΙΔΗΣ, ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Περίληψη: Το κείμενο προτάσεων και αρχών για την αναβάθμιση της διδασκαλίας της Ιστορίας στο ελληνικό σχολείο, υπήρξε καρπός μια πολύμηνης προσπάθειας που έγινε με πρωτοβουλία του γράφοντος κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων τη διετία 2011-12. Στην προσπάθεια αυτή συμμετείχαν δεκάδες ακαδημαϊκοί καθηγητές, Σύνδεσμοι Φιλολόγων και μεμονωμένοι φιλόλογοι, οι οποίοι συνέβαλαν με εποικοδομητικά σχόλια στην τελική του μορφή (κατάλογος των συμμετεχόντων στη διάθεση της επιτροπής). Το κείμενο δημοσιεύτηκε και στο περιοδικό ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ (τεύχ.142, 2012, σσ. 59-66). Δυστυχώς οι ευρύτερες πολιτικές και εκπαιδευτικές συγκυρίες καθώς και οι οργανωτικές αγκυλώσεις του επιστημονικού οργάνου δεν επέτρεψαν τότε να αποτελέσει το κείμενο αυτό επίσημη θέση της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων.

Abstract: This paper summarizes principles and proposals on History teaching in Greek schools. It is the outcome of a long-term effort, in which took part academics, teachers’ associations and individuals teachers in the framework of an initiative of the author when he was member of the board of the Pan-hellenic Union of Philologists.