“Πρώτα ο μαθητής” κύριε Υπουργέ Παιδείας;

…ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ;;;

Πέρσι, τον Ιούλη καταργήθηκαν οι ειδικότητες/κωδικοί 2500 εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Τυπικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Αυτόματα οι 26.000 μαθητές που επέλεγαν να σπουδάσουν στους τομείς και τις ειδικότητες όπου αυτοί δίδασκαν, μένουν χωρίς διδάσκοντες.

Το υπουργείο προσλαμβάνει λίγους ωρομίσθιους που καλύπτουν κάποια από τα μαθήματα σε κάποια ΕΠΑΛ της χώρας.

Πολλοί από αυτούς τους ωρομίσθιους έχουν απλά την επαγγελματική ιδιότητα.
Είναι γιατροί, νοσηλευτές, γραφίστες κλπ αλλά δεν είναι εκπαιδευτικοί.

Κάποιοι είναι εκπαιδευτικοί που παλαιότερα δούλευαν σαν αναπληρωτές δίπλα σε αυτούς που πλέον είναι σε διαθεσιμότητα.

Η χρονιά προχωρά με χοντρές ελλείψεις.

Υπάρχουν σχολεία στην Ελλάδα όπου δεν διδάχθηκαν καθόλου τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται οι μαθητές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ.

Σε κάποια άλλα σχολεία, πιο τυχερά, προσλήφθηκαν μέσω ενός περίεργου κόλπου, έξτρα “καθηγητές” μέσω πρόσληψης σε ΙΕΚ.
Εκπαιδευτές ενηλίκων σε ανήλικα.
Αλλά αυτό είναι λεπτομερειούλα.
Όπως λεπτομέρεια είναι στο θέμα “εργασιακά δικαιώματα”, η ανασφάλιστη εργασία με πληρωμή με μπλοκάκι αυτών των ανθρώπων.

Αλλά ποιος νοιάζεται…

Εδώ δεν νοιάζονται ούτε οι ίδιοι.

Το ντρεσάρισμά τους, η “εκπαίδευσή” τους στο να μην απαιτούν τα στοιχειώδη έχει προχωρήσει…

Σκούντα-σπρώξε προχώρησε αυτή η χρονιά στα σχολεία μας.

Και φτάσαμε στις εξετάσεις.

Απολυτήριες…

Πτυχιακές…

Πανελλαδικές/εισαγωγικές…

Και μάθαμε ότι οι ωρομίσθιοί μας πριν τελειώσει η χρονιά η σχολική ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ!

Ναι, απολύονται στις 20 Ιουνίου!

Όταν οι απολυτήριες και πτυχιακές εξετάσεις ΑΡΧΙΖΟΥΝ στις 20 Ιουνίου.

Ποιος θα συντάξει και θα υπογράψει τα θέματα των εξετάσεων αν όχι ο διδάσκων… έστω ο κουτσοδιδάσκων;

Ποιος θα εξετάσει, θα βαθμολογήσει τα γραπτά;

Ποιος θα υπογράψει τα πτυχία;

ΠΟΙΟΣ θα βαθμολογήσει τα γραπτά των Πανελλαδικών στα μαθήματα ειδικότητας;

Ποιος νοιάζεται;

Ούτε εμείς οι ίδιοι που το ζούμε…

Εμείς οι ίδιοι, οι εναπομείναντες για την ώρα στα ΕΠΑΛ, ενοχλούμαστε από το πρακτικό μέρος μόνον προβλήματος.

Τον ευτελισμό που συνεπάγεται αυτή η συμπεριφορά του υπαιθ προς τους μαθητές δεν τον “πιάνουμε”!

Χοντροπετσιάσαμε… Αλίμονο…