Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του Π.Α.ΜΕ.

Κοντεύουν τα Χριστούγεννα και η εικόνα στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης και αγωγής μόνο εορταστική δεν είναι. Περίσσεψαν οι διακηρύξεις των Υπουργών Παιδείας περί «ισονομίας» και «δημοκρατίας», «ένταξης» και «συμπερίληψη» κοροϊδεύοντας προκλητικά γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές. Και αφού η πραγματικότητα τους διαψεύδει τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα.

Τέλη Νοέμβρη και οι βασικές ειδικότητες για να λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία είναι απέξω. Όποια παιδιά είναι από τα τυχερά και έχουν υψηλή λειτουργικότητα πήγαν στα σχολεία, αλλά δεν έχουν ολοκληρωμένη επιστημονική στήριξη. Τα υπόλοιπα είναι ακόμα σπίτι τους.

Παρά τις επικοινωνιακές κορώνες, για ιδρύσεις δομών ειδικής εκπαίδευσης, εκατοντάδες τμήματα ένταξης σε όλη την Ελλάδα είναι κλειστά. Εκατοντάδες παιδιά στην γενική εκπαίδευση που έχουν ζητήσει Παράλληλη Στήριξη είναι ουσιαστικά αβοήθητα καθώς δεν έχουν προσληφθεί παρά ελάχιστοι αναπληρωτές σε σχέση με τις ανάγκες.

Αυτή είναι η διαχρονική «κανονικότητα» της ειδικής εκπαίδευσης, που αποτελεί κεντρική, στρατηγική κατεύθυνση για την ελληνική, την ευρωπαϊκή, και διεθνή πραγματικότητα.

ΕΔΩ και ΤΩΡΑ οργάνωση της πάλης, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ διεκδίκηση για τις Σύγχρονες Μορφωτικές Ανάγκες των παιδιών με αναπηρία, για ΜΟΝΙΜΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ δουλειά όλων των εργαζομένων στην ειδική εκπαίδευση.

Μαζί με τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς πρέπει να διεκδικήσουμε άμεσα να γίνουν όλες οι αναγκαίες προσλήψεις σε ΕΕΠ και ΕΒΠ, σε ειδικό παιδαγωγικό προσωπικό για να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά στην ειδική εκπαίδευση.

Μόνιμοι και αναπληρωτές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης υπερασπιζόμαστε και διεκδικούμε το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία έχοντας σαν κριτήριο τις εκπαιδευτικές και παιδαγωγικές ανάγκες των παιδιών αυτών. Αυτό είναι το σύγχρονο και ταυτόχρονα ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ!! Υπάρχει το επιστημονικό δυναμικό ώστε αυτά τα παιδιά να έχουν την εξειδικευμένη επιστημονική φροντίδα για να κατακτήσουν βασικές κοινωνικές δεξιότητες και εν τέλει έχουν κάθε δικαίωμα να ενταχθούν στην κοινωνία και να είναι κοινωνικά χρήσιμα. ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

Είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟ και ΣΥΓΧΡΟΝΟ να διεκδικήσουμε σε κοινό μέτωπο εργαζόμενοι στην ειδική εκπαίδευση,
γονείς, παιδιά με αναπηρία:

  • Μαζικές προσλήψεις όλου του απαραίτητου προσωπικού (εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού, βοηθητικού εκπαιδευτικού και τεχνικού προσωπικού) στην Ειδική Αγωγή.
  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά. ΟΧΙ στις εργασιακές σχέσεις λάστιχο. Αυτή είναι η ελάχιστη παιδαγωγική προϋπόθεση ώστε να μπορεί ο ειδικός παιδαγωγός, το βοηθητικό προσωπικό, να διαμορφώσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές.
  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν, αναβαθμισμένη Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση.
  • Άμεση, γενναία χρηματοδότηση της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης από τον κρατικό προϋπολογισμό.
  • Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης, της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης και της αποκατάστασης των παιδιών με αναπηρίες.
  • Ούτε ένα παιδί με αναπηρία στο σπίτι του ή σε σχολείο που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του.
  • Βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των υπαρχόντων δομών Ειδικής Αγωγής, ώστε ν’ ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών και ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ.
  • Τουλάχιστον ένα τμήμα ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα. Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή.