• ΠΡΟΣ TO ΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔22/09/2013 - 12:03 | Author: Newsroom

    ΠΡΟΣ TOΥΠΑΙΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

    ΘΕΜΑ: ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

    Είμαστε Νοσηλευτές ΠΕ1810 και αποτελούμε μέρος των 2.122 εκπαιδευτικών που έχουν τεθεί από τις 23 – 7 – 2013 σε διαθεσιμότητα.

    Σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης δια μέσου των Υπουργείων Μεταρρύθμισης και Παιδείας, ότι δεν θα απολυθούμε και θα μεταβούμε σε κινητικότητα σε άλλες θέσεις (Ανήκαμε στο ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ των ΕΠΑΛ που καταργήθηκε στο σύνολο του).

    Το Υπουργείο Παιδείας στις 19 – 9 – 2013 δημοσίευσε αρχικά ως nonpaper και τρείς ημέρες αργότερα Υπουργική απόφαση, να εμφανίζεται υπογεγραμμένη στις 18 – 9 -2013 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ,18-9-2013, Αρ. Πρωτ. :10656

    ΘΕΜΑ: «ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΙΕΚ), ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΣΕΚ), ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ (ΣΔΕ) ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΚΔΒΜ), ΑΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΔΔΒΜ) ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ»

    Πρόκειται, την κατανομή εννιακοσίων είκοσι πέντε (925) θέσεων εκπαιδευτικών στα ΙΕΚ, ΣΕΚ, ΣΔΕ και ΚΔΒΜ, ανά ΔΔΒΜ, κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, που αφορά 2001 (νέο στοιχείο του ΥΠΑΙΘ) που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

    Σε αυτές τις θέσεις δεν συμπεριλαμβάνεται καθόλου η ειδικότητα των Νοσηλευτών ΠΕ1810, και απευθύνουμε τα εξής ερωτήματα και συμπεράσματα:

    1. Σχεδόν όλες οι καταργημένες ειδικότητες λαμβάνουν από 25 έως 80% (κατ΄ αναλογία) του αριθμού τους, ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΙΕΚ – ΣΕΚ, εκτός από τους Νοσηλευτές ΠΕ1810, πέραν από την αντισυνταγματικότητα του εν λόγω εγγράφου, εδώ τίθενται κορυφαία ζητήματα που αποτελούν και βασικές θέσεις της κυβέρνησης όπως:
    2. Το ζήτημα των ίσων ευκαιριών: Το ΥΠΑΙΘ για 2η φορά μέσα σε δύο μήνες δεν μας δίνει την ευκαιρία να διαγωνιστούμε και να αξιολογηθούμε (με βάση τα υψηλά μας προσόντα) για τις 925 θέσεις στα ΙΕΚ – ΣΕΚ, μη προβλέποντας θέσεις για τον κλάδο μας ΠΕ1810 ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ. Ενώ παράλληλα σχεδόν σε όλους τους υπόλοιπους κλάδους δίνει θέσεις σε ποσοστά που κυμαίνονται από 25 – 80% (και εδώ υπάρχει άνιση αντιμετώπιση).
    3. Το ζήτημα της αξιοκρατίας: Σύμφωνα με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και του Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης , σε συνεργασία με το ΑΣΕΠ, σε ορθή βάση εξέδωσε δύο Υπουργικές αποφάσεις (2 & 11 / 8/ 2013 και μία εγκύκλιο16/8/2013) που πραγματικά δίνει την ευκαιρία σε κάθε Έλληνα πολίτη να διαγωνιστεί και να αξιολογηθεί με αντικειμενικά κριτήρια αξιοσύνης και αξιοκρατίας. Αυτή τη δυνατότητα (με όρους πλέον αντισυνταγματικότητας και άνισης μεταχείρισης) δεν μας τη δίνει το ΥΠΑΙΘ και οι σύμβουλοι του εν λόγω Υπουργείου, μη προβλέποντας θέσεις για τους ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΕ1810. Δεν μας επιτρέπει καν να διαγωνιστούμε, για αυτές τις θέσεις (συνθήκη που δεν παράγει και δαπάνη για κανένα είναι αξιοπερίεργο).
    4. Το ζήτημα της αίσθησης δικαίου: Πολύ ορθά επικαλείται η κυβέρνηση ισότιμη μεταχείριση σε όλο το δημόσιο βίο , καιέχει παραδεχθεί πως οι οριζόντιες καταργήσεις ήταν άδικες και δεν θα ξαναγίνουν για τους επί διαθεσιμότητα και σε διαθεσιμότητα υπαλλήλους και ότι θα βγουν από αυτό το καθεστώςμε αξιολόγηση, εδώ παραβιάζεται κάθε αρχή αίσθησης δικαίου, από το ΥΠΑΙΘ που προβαίνει σε νέα **ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ** του κλάδου των ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΠΕ1810 και δεν τους δίνει το δικαίωμα να διαγωνιστούν και να αξιολογηθούν στο προβλεπόμενο πλαίσιο που έχετε ως κυβέρνηση (μέσω του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης ορίσει), μη προβλέποντας θέσεις για τον συγκεκριμένο κλάδο, κα.

    5.Ηθικό και ουσιαστικό ζήτημα: Στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία, να υπάρχει άνιση μεταχείριση των πολιτών, με προκλητικό τρόπο να θίγεται το ζήτημα της αίσθησης δικαίου, για 2η φορά μέσα σε δύο μήνες να μην δίνονται ίσες ευκαιρίες για αξιολόγηση όλων των διαθεσίμων εκπαιδευτικών και να προβαίνει το ΥΠΑΙΘ σε διακριτή μεταχείριση τους.

    6.Οι Νοσηλευτές ΠΕ1810 έχουν προσληφθεί με αξιοκρατικές διαδικασίες ΕΠΕΤΗΡΙΔΑκαι ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΣΕΠ, έχουν παιδαγωγική επάρκεια και σημαντική εμπειρία ως εκπαιδευτικοί με πολυετή προσφορά στην κατάρτιση και στην εκπαίδευση.

    Πραγματικά δεν χωράει ο νους κανενός γιατί σε 925 θέσεις χωρίς να προκαλείται καμία δαπάνη δεν δίνεται η δυνατότητα και σε εμάς να διαγωνιστούμε και να αξιολογηθούμε ισότιμα με τους συναδέλφους μας για αυτές τις θέσεις;;

    Εμείς δεν έχουμε δάνεια, οικογενειακές ανάγκες, προβλήματα επιβίωσης;;

    Που είναι οι αρχές που πρεσβεύεται: Ισονομία, ισοπολιτεία, ίσες ευκαιρίες, ίση αντιμετώπιση, χρηστή διοίκηση, αξιοκρατία, αξιοσύνη, αίσθηση δικαίου.

    Οι κλαδικοί σύλλογοι, η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Εκπαίδευσης, η Επιτροπή Συντονισμού των Διαθεσίμων που εκπροσωπεί όλες τις ειδικότητες, Το επιμελητήριο των Νοσηλευτών ΕΝΕ, τοποθετήθηκαν ξεκάθαρα και ζήτησαν από το ΥΠΑΙΘ, να αποσύρει την εν λόγω απόφαση και να εκδώσει νέα που να συμπεριλαμβάνει όλους τους κλάδους και όλες τις ειδικότητες.

    Αθήνα 20 Σεπτεμβρίου 2013

    Με εκτίμηση

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΠΕ1810

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...