• Προώθηση της ελληνογερμανικής συνεργασίας στην εκπαίδευση

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔01/06/2015 - 17:28 | Author: Newsroom

    «Πρέπει να αναδιαρθρωθεί ριζικά η επαγγελματική κατάρτιση»

    Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θεωρεί ότι η επαγγελματική κατάρτιση δεν έχει ως σκοπό την παροχή γενικών και αόριστα αξιοποιήσιμων γνώσεων και δεξιοτήτων επιμορφωτικού χαρακτήρα, γι’ αυτό πρέπει να αναδιαρθρωθεί ριζικά, μέσω μιας γόνιμης συνεργασίας όλων των συναρμόδιων Υπουργείων και εμπλεκομένων φορέων.
    Στόχος να εξυπηρετήσει την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, δίνοντας προτεραιότητα σε ειδικότητες και αντικείμενα κατάρτισης τα οποία θα καθορίζονται από τις αναπτυξιακές και κοινωνικές ανάγκες, αποτελώντας έτσι ένα σημαντικό εργαλείο στις πολιτικές αντιμετώπισης της ανεργίας.

    Τα παραπάνω αναφέρει σε έγγραφό του, που διαβίβασε στη Βουλή, ο υπουργός Παιδείας στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου και μετά από ερώτηση της βουλευτού του Ποταμιού κ. Αντωνάκου με θέμα «Ανεργία των νέων».

    Παράλληλα ο υπουργός κάνει γνωστό ότι το ΥΠΟΠΑΙΘ προωθεί από κοινού με τα συναρμόδια υπουργεία, την ελληνογερμανική συνεργασία για τη διαμόρφωση δομών διττής επαγγελματικής κατάρτισης στην Ελλάδα. Επίσης το φθινόπωρο του 2015 θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα «Τριπτόλεμος» στην Κεφαλονιά σε συνεργασία με το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων.

    Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των νέων σε θέματα άσκησης του αγροτικού επαγγέλματος με στόχο την απασχόλησή τους στον πρωτογενή τομέα της οικονομίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει: α) Διημερίδες/ Ημερίδες ενημέρωσης και β) Σεμινάρια εκπαίδευσης διάρκειας πενήντα ωρών, με συμμετοχή είκοσι εκπαιδευομένων ανά σεμινάριο. Στα σεμινάρια συμμετέχουν νέοι 24-40 ετών, εργαζόμενοι και άνεργοι, ανεξάρτητα από το επίπεδο γνώσεών τους, το αντικείμενο απασχόλησής τους, την εμπειρία ή μη στον αγροτικό τομέα παραγωγής.

    Loading...
  • loading...