Προκλητικό για μια ακόμα φορά το Υπουργείο, καταργεί οργανικές ! Δεκάδες χαμένες θέσεις πανελλαδικά !  Κινητικότητα εντός του Παιδείας με στόχο τον “εξορθολογισμό” αναγκών …. μηδενικού  κόστους. Καταργούν αυθαίρετα οργανικές θέσεις σε σχολεία στην Αν Αττική

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ των αιρετών εκπροσώπων:

Βιολέττας  Πατέλη

Χρήστου Κανδηλώρου

εκλεγμένων  με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

                                            Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις ΠΕ

από τους συλλόγους «ΣΩΚΡΑΤΗΣ», «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ», «Α. ΔΕΛΜΟΥΖΟΣ» και  του συλλόγου Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βουλιαγμένης

Στο ΠΥΣΠΕ 25/4/18   έγινε Τροποποίηση επικυρωμένων  οργανικών κενών ( είχε προηγηθεί η διαδικασία στις 25/4 όπου είχαμε καταψηφίσει).

Με μια εγκύκλιο με θέμα «Οδηγίες για την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων και βελτιώσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας » το Υπουργείο ενεργοποιεί την ψηφισμένη από το ίδιο από τον Αύγουστο του 2017, διάταξη με την οποία «Μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού μπορούν να μεταταγούν σε θέσεις των προβλεπόμενων στο άρθρο 29 του ν. 4009/2011 (Α΄195) κατηγοριών Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των Πανεπιστημίων, των Τ.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.), με ταυτόχρονη μεταφορά της θέσης και της δαπάνης της μισθοδοσίας τους και σύστασης της θέσης στο οικείο Α.Ε.Ι…».

 

Με απλά λόγια στην Ανατολική Αττική κατάργησαν 3 θέσεις δασκάλων Π.Ε.70 , 2 θέσεις γυμναστών ΠΕ 11 και 2 θέσεις ειδικής Αγωγής  όσοι δηλαδή και οι συνάδελφοι που πήραν μετάταξη. Η  Δ/ντρια εκπαίδευσης και τα διορισμένα μέλη  επιλέγοντας να μην περικοπούν θέσεις από τα συγκεκριμένα σχολεία που έφυγαν οι συνάδελφοι, υιοθετώντας τη λογική του «μη χείρον» επέλεξαν την «εξαφάνιση» στις διπλές οργανικές γυμναστών στο 27ο Αχαρνών & στο Μαρκόπουλο Ωρωπού. Δια μαγείας επίσης  εξαφανίστηκαν το τμήμα ένταξης Καλάμου, ένα οργανικό κενό στο Ειδικό Ν. Μάκρης – Παμμακάριστος καθώς και στο 27ο Δ.Σ. Αχαρνών, στο 2ο Π. Φώκαιας.

Αναρωτιόμαστε αν π.χ. κάποιος Γυμναστής μεταταχθεί τα επόμενα χρόνια η μοναδική θέση που υπάρχει στο σχολείο θα εξαφανιστεί κι αυτή;;;; Και ποιος θα κάνει τότε τη γυμναστική;;

Tην ίδια στιγμή δεκάδες συνάδελφοι μένουν στη διάθεση χωρίς να οργανική!

 

Εξοικονομούν θέσεις με μια κινητικότητα εντός του Παιδείας. Ο κάθε εκπαιδευτικός με τη μετάταξη παίρνει και  την οργανική του θέση, αλλά παίρνει και το χρηματοδοτικό κονδύλι που του αντιστοιχεί. Το Υπουργείο καλύπτει μια ανάγκη στην τριτοβάθμια χωρίς να την αντικαθιστά στην Α΄ & Β΄ θμια χωρίς μάλιστα καμία επιβάρυνση.

 

Σοβαρά ερωτηματικά προκύπτουν για τον αν ο προσδιορισμός των απολεσθέντων οργανικών νομιμοποιείται από την ισχύουσα νομοθεσία. Καμιά τεκμηρίωση δεν δόθηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης εκτός των οδηγιών της εγκυκλίου που διαβάσαμε, στο τι θα γίνει αν μένουν σχολεία χωρίς οργανικές. Πόσο νόμιμα είναι όλα αυτά; Ποιος δίνει δικαίωμα στο υπηρεσιακό να διαλέγει τα σχολεία από όπου θα καταργήσει τις οργανικές αυτές; πώς μπορεί να καταργείται οργανική θέση χωρίς συγκεκριμένο ΦΕΚ που να το κατονομάζει συγκεκριμένα; Η Δ/νση και το Υπουργείο οφείλουν να απαντήσουν και να τεκμηριώσουν απολύτως τις πράξεις αυτές και νομικά σε διαφορετική περίπτωση – πέρα από την πολιτική καταδίκη – θα ναι υπόλογα και υπηρεσιακά και νομικά τα μέλη της πλειοψηφίας του ΠΥΣΠΕ που πήραν αυτή την απόφαση.

Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια πολύ σοβαρή και επικίνδυνη διαδικασία που οφείλει  να διερευνήσουν τόσο οι σύλλογοι όσο και η ΔΟΕ.

 

Ευφυής ιδέα λοιπόν και οι περικοπές σε οργανικές θέσεις σε

Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση!

Ευφυής όσο και «η εναλλακτική χρήσης  αναπληρωτών εκπαιδευτικών» όπως αναφέρει στην τελευταία του έκθεση ο ΟΟΣΑ και συνεχίζει ..καθώς δεν μισθοδοτούνται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κι έτσι – από μια μακροοικονομική άποψη, δεν αποτελούν μια επιπλέον μακροχρόνια επιβάρυνση του εθνικού προϋπολογισμού. Επιπλέον, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει συμφωνήσει ότι μπορούν χρήματα του Ευρωπαϊκού Διαρθρωτικού Ταμείου να καλύπτουν τους μισθούς των αναπληρωτών (τυπικά, οι δαπάνες αυτές δεν αντιπροσωπεύουν μισθούς αλλά εκπαιδευτικές υπηρεσίες, γι’ αυτό δεν λαμβάνουν μισθό το καλοκαίρι)…

Είναι φανερό ότι το Υπουργείο βρίσκεται σε πλήρη ταύτιση με τις κεντρικές κατευθύνσεις ΕΕ-ΟΟΣΑ που επιδιώκουν μείωση των μόνιμων θέσεων εργασίας.

 

Χαρακτηρισμός  οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών μετά τις συγχωνεύσεις 3ων Ν/Γ της Β΄Αν. Αττικής

Σύμφωνα με το άρθρο 14 ΠΔ 100/97  ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΔ 50/96

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών για 4 μόνιμους και αναπληρωτές συναδέλφους.

Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών εκπ/κων για χορήγηση ΜΚ. Τροποποίηση αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας αναπλ. εκπ/κων .

Δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη η χορήγηση οριστικών Μ.Κ. αναπληρωτών καθώς εκκρεμούν αναγνωρίσεις μεταπτυχιακών.

Διάθεση εκπ/κων για συμπλήρωση ωραρίου σε εγκεκριμένη παράλληλη στήριξη μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος την οποία καταψηφίσαμε.

Εξέταση αίτησης εκπ/κου για αναδρομική χορήγηση οικογενειακού επιδόματος. Ζητήσαμε να ερευνηθεί περαιτέρω το ζήτημα της αναδρομικής χορήγησης οικογενειακού επιδόματος  που αιτείται συνάδελφος καθώς δεν είχε βεβαιωθεί αν ήταν λάθος της υπαλλήλου η μη χορήγηση επιδόματος για το δεύτερο παιδί από τη γέννησή του το 2012.