1η Μαΐου θα κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή το νέο Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια , το οποίο είχε έρθει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων με τη μορφή τροπολογιών.

Η συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου θα ξεκινήσει  τη Δευτέρα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και θα ολοκληρωθεί στην Επιτροπή την Τρίτη παρουσία των φορέων

Η συζήτηση και ψήφιση του Σχεδίου Νόμου στην Ολομέλεια της Βουλής θα γίνει την Παρασκευή 8 Μαΐου.

ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Με το νομοσχέδιο που καταθέτουμε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και αναμένεται να ψηφίσει με τη διαδικασία του κατεπείγοντος την ερχόμενη Παρασκευή 8 Μαΐου, ρυθμίζονται άμεσα θέματα που είναι αναγκαία για να λειτουργήσουν τα σχολεία στην ώρα τους.
Ο κ Κουράκης αναφέρεται στις αλλαγές που επέρχονται με το νομοσχέδιο και αφορούν από την μια το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά και μια σειρά αλλά ζητήματα όπως η αλλαγή της διαδικασίας εισαγωγής σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, η ανασύσταση των τομέων
και των ειδικοτήτων στην Τεχνική –Επαγγελματική εκπαίδευση αλλά και στο σύστημα επιλογής των διευθυντών των σχολείων.
Ο κ. Κουράκης , προαναγγέλλει και άλλες παρεμβάσεις στον χώρο της Παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, που θα γίνουν μετά από διάλογο με τους ενδιαφερομένους φορείς και μελέτη , όπως λέει, για την ειδική αγωγή αλλά και τα πανεπιστήμια.
Επίσης αναφέρει πως με άλλες διοικητικές πράξεις θα ρυθμιστούν θέματα που αφορούν την εκπαίδευση , όπως για παράδειγμα η κάλυψη των κενών δασκάλων -καθηγητών που ίσως , όπως αναφέρει, φτάνουν τα 25.000 .
Τέλος , ο κ Κουράκης προαναγγέλλει ότι θα ξεκινήσει η διαδικασία για την προώθηση του μακροπρόθεσμου στόχου της κυβέρνησης , που είναι η ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Όμως αυτό προϋποθέτει, επισημαίνει, να γίνουν πολλές αλλαγές στην σημερινή τριτοβάθμια εκπαίδευση, να υπάρξει ένας ενιαίος χώρος (ΑΕΙ και ΤΕΙ) εκπαίδευσης και έρευνας και να υπάρξει σημαντική αύξηση των κονδυλίων για την παιδεία.
Στόχος μας είναι η δημόσια, δωρεάν και υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, λέει ο κ Κουράκης, τονίζοντας πως αυτό «συναρτάται απολύτως και με την οικονομική κατάσταση της χώρας».