Ενημέρωση από Δ. Μπράτη Πότε θα αναρτηθούν οι προσωρινοί πίνακες αναπληρωτών 2016

Σύμφωνα με ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα στις αρχές Αυγούστου αναμένεται να γίνει η ανάρτηση των προσωρινών Γενικής Αγωγής.

Αμέσως μετά θα αναρτηθούν οι Ειδικής.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται μέσα σε 5 μέρες απευθείας στο ΑΣΕΠ .

Μετά την εξέταση των ενστάσεων θα γίνει η ανάρτηση των οριστικών πινάκων.

Σύμφωνα με τον Ζαχαρία Καψαλάκη η φετινή χρονιά αλλάζει άρδην τα δεδομένα στους , καθώς:

* Μετρά η προϋπηρεσία δύο σχολικών ετών (2010-2011 και 2011-2012). Ένα μέτρο που άρει μια αδικία πολλών ετών.

* Μετρούν διπλά τα μόρια των δυσπρόσιτων, όλων των ετών πλέον.

* Μετρούν διπλά τα μόρια των Θ και Ι σχολείων που δεν είναι δυσπρόσιτα για το σχολικό έτος 2014-2015 και μόνο γι΄ αυτό το χρόνο.

Έτσι αναμένονται μεγάλες αλλαγές στους .

Κερδισμένοι όσοι ρίσκαραν και δούλευαν από την αρχή. Μεγάλοι κερδισμένοι όσοι δούλεψαν σε δυσπρόσιτα.

Υπάρχουν και οι χαμένοι. Αυτοί που ήταν μπροστά στους πίνακες, δήλωναν μια – δυο περιοχές και δούλευαν αργά ή καθόλου…

Χαμένοι είναι επίσης όσοι έχουν πιάσει την οροφή στην προϋπηρεσία και η προϋπηρεσία τους δεν μετρά πλέον…

Πολλές λοιπόν οι ανατροπές στους πίνακες αναπληρωτών και πολλά ερωτηματικά.

Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα ξέρουμε ότι και φέτος θα ισχύσει ότι και πέρυσι.

Δηλαδή:

* Η προϋπηρεσία της ειδικής μετρά και στους δυο πίνακες.

* Μετρούν και πάλι τα μόρια στα δυσπρόσιτα.

Ερωτηματικό μεγάλο θα είναι φέτος οι προσλήψεις στην πρωτοβάθμια που αναμένεται να παρουσιάσουν αισθητή μείωση…

Ελπίδα για να δουλέψουν όσοι και πέρυσι αποτελούν οι θέσεις εργασίας στις προσφυγικές δομές…

Μια δύσκολη χρονιά μόλις ξεκίνησε για τους αναπληρωτές.

Συνάδελφοι,

Κοιτάζουμε πάντα το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο και αισιοδοξούμε, όσο μπορούμε…

Ζούμε μια μεταβατική περίοδο και στην εκπαίδευση.

Εύχομαι αυτή η μεταβατικότητα και αυτοί οι πειραματισμοί που γίνονται από μη ειδικούς στις πλάτες της δημόσιας εκπαίδευσης ,κάποτε να σταματήσουν…

Για να μπορέσει ξανά το δημόσιο σχολείο να αποκτήσει όραμα, ελπίδα, προοπτική…

Για να μπορεί ο Έλληνας εκπαιδευτικός να αισθάνεται μια σιγουριά για το έργο που επιτελεί και να μπορεί και αυτός να προγραμματίσει τη ζωή του και το μέλλον του.