Πότε έρχονται οι αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τι περιλαμβάνουν

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔14/10/2014 - 21:38 | Author: Newsroom

Τον Ιανουάριο στη Βουλή οι αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Λιγότερες μεταδιδόμενες πληροφορίες, περισσότερη γνώση και δημιουργική απασχόληση

«ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ»

Λοβέρδος: Το σύνθημα είναι «λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία»

Αισιόδοξος ότι στην εκπαίδευση θα αλλάξει η αναλογία μία πρόσληψη για κάθε δέκα αποχωρήσεις, εμφανίστηκε ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, ενώ στο θέμα των μετεγγραφών εκτίμησε ότι οι αιτήσεις θα κυμανθούν ανάμεσα στις 15 και 20 χιλιάδες.

«Φέτος τα καταφέραμε να ανοίξουν τα σχολεία, του χρόνου δεν θα τα καταφέρουμε» ανέφερε ο κ. Λοβέρδος περιγράφοντας το πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Πολιτεία εάν διατηρηθεί η αναλογία του ένα προς δέκα. «Συντάξαμε μια μελέτη. Ενημερώσαμε τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και είμαστε στην πορεία λήψης απόφασης. Δεν είμαστε υπεραισιόδοξοι αλλά το παλεύουμε, πιστεύουμε ότι υπάρχει ένα θετικό κλίμα και κάτι θα βγει» πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι η ρύθμιση πρέπει να υιοθετηθεί άμεσα, δεδομένου ότι οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών γίνονται με εξετάσεις ΑΣΕΠ και επομένως θα πρέπει να δοθεί ο χρόνος στους υποψηφίους να προετοιμαστούν. Ως προς το θέμα αυτό σημείωσε ακόμη ότι «δεν θα αδικήσουμε αυτούς που έχουν πετύχει σε παλαιότερες εξετάσεις και δεν έχουν προσληφθεί».

Ο νόμος για τις μετεγγραφές είναι για τους ταλαιπωρημένους
Για το θέμα των μετεγγραφών, ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι εκτίμηση είναι πως οι αιτήσεις δεν θα ξεπεράσουν τις 20.000. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, έως σήμερα το πρωί είχαν ζητήσει κωδικό από τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 12.035 φοιτητές, ενώ έχουν υποβάλει αίτηση για μετεγγραφή 10.170. Ο κ. Λοβέρδος σημείωσε ότι τις δύο τελευταίες ημέρες έχει μειωθεί η ροή. Οριστικά συμπεράσματα ωστόσο δεν μπορούν να εξαχθούν πριν από την ερχόμενη Παρασκευή, οπότε λήγει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων και το υπουργείο θα έχει στη διάθεσή του τα πλήρη στοιχεία.

«Ο νόμος είναι για τους ταλαιπωρημένους οικονομικά δεν είναι για τα κέφια του καθενός. Συνδυάσαμε δύο ανάγκες: την αντιμετώπιση της φτώχιας και τη δυνατότητα των ιδρυμάτων να ανταποκριθούν. Δεν ξέρω εάν τα έχουμε καταφέρει. Πάντως τις δύο τελευταίες ημέρες ο αριθμός έχει πέσει. Αυτό είναι ενδεικτικό μιας ροής. Μένει να δούμε εάν οι αιτούμενοι έχουν και τις προϋποθέσεις. Η τελική αξιολόγηση θα γίνει την Παρασκευή», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία» στην πρωτοβάθμια
Σχετικά με τη μεταρρύθμιση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ο υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι αυτή θα γίνει με γνώμονα το σύνθημα «λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία», ωστόσο δεν θέλησε να αναφερθεί στο περιεχόμενο. «Η εισήγηση μου προς το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας είναι έτοιμη. Αλλά δεν θέλω να προλάβω τον διάλογο. Μέσα στον μήνα θα συνεδριάσει το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και μετά το
Συμβούλιο των πρώην υπουργών Παιδείας» ανέφερε.

Σε ερώτηση εάν η μείωση της ύλης σημαίνει και μείωση των εκπαιδευτικών, ο κ. Λοβέρδος εμφανίστηκε απολύτως αρνητικός. «Αν θεωρείτε ότι ήρθαμε εδώ για να πυροβολήσουμε ανθρώπους κάνετε λάθος» παρατήρησε. «Ζούμε σε περίοδο κρίσης που πλήττει το κοινωνικό κράτος, αλλά τώρα φεύγουμε σιγά- σιγά από το μνημόνιο, ζούμε τις τελευταίες ημέρες της κρίσης. Θα γίνει μια δομική αλλαγή που είναι για το καλό όλων, πάνω απ’ όλα των παιδιών, αλλά και των εκπαιδευτικών» πρόσθεσε, ενώ απαντώντας σε ερώτηση για το εάν θα ευνοηθούν ή θα πληγούν οι εκπαιδευτικοί με τις αλλαγές αυτές έκανε λόγο για «επαγγελματίες της σύγκρουσης» και «στημένες συγκρούσεις». «Μπορεί κάποιοι να ευχαριστηθούν και άλλοι να λυπηθούν, αλλά το κριτήριο είναι το καλό των παιδιών» τόνισε.

Παιδική πορνογραφία
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο υπουργός Παιδείας στο ζήτημα της παιδικής πορνογραφίας στην εκπαίδευση, το οποίο όπως ανέφερε θα συζητηθεί αύριο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, και του κοινωνικού σχολείου, για το οποίο είπε ότι ο στόχος του δεν είναι να γίνουν τα παιδιά καλοί μαθητές αλλά ολοκληρωμένοι πολίτες.

«Εμείς δεν κάνουμε περιπάτους, εφαρμόζουμε αποφάσεις» είπε ακόμη ο κ. Λοβέρδος αναφερόμενος στο θέμα των ιδιωτικών κολεγίων που έκλεισαν επειδή δεν είχαν ασφαλιστική ενημερότητα. «Όλα τα παιδιά που πήγαιναν σε ιδιωτικά ΙΕΚ που έκλεισαν θα διοχετευτούν σε δημόσια ΙΕΚ» δήλωσε ακόμη ο υπουργός Παιδείας, ενώ ανέφερε ότι υπάρχει λύση και για τους φοιτητές των ιδιωτικών κολεγίων, στα οποία μπήκε λουκέτο για τον ίδιο λόγο.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Παιδείας Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, αρμόδιος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σημείωσε ότι κερδήθηκε το στοίχημα να ανοίξουν τα σχολεία χωρίς προβλήματα. «Έχουμε καλύψει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των κενών και η διαδικασία συνεχίζεται. Κάναμε διορθωτικές παρεμβάσεις στο θέμα των προαγωγικών εξετάσεων, προχωρήσαμε στον εξορθολογισμό της τράπεζας θεμάτων και η διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών συνεχίζεται κανονικά» επισήμανε, ενώ ανέφερε ότι θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στα πρότυπα σχολεία, καθώς αποτελούν την «ατμομηχανή της εκπαίδευσης».

Τέλος, ο υφυπουργός Παιδείας Γιώργος Στύλιος, αρμόδιος για την δια βίου μάθηση και την επαγγελματική εκπαίδευση, τόνισε ότι θα δοθεί προτεραιότητα στον θεσμό των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας και στη δημιουργία κέντρων εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό.

ΠΗΓΗ:.ethnos.gr

ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος:
Εκεί που θα επιχειρήσουμε αλλαγή είναι η πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εδώ θα γίνει δομική αλλαγή. Θα προσέξουμε ιδιαίτερα τη βαθμίδα της εκπαίδευσης, όπου διαμορφώνονται οι νέοι Έλληνες, οι νέοι πολίτες. Το νέο δημοτικό σχολείο 200 περίπου χρόνια μετά την απελευθέρωση της χώρας, είναι για μας το μεγάλο θέμα.
Λιγότερες μεταδιδόμενες πληροφορίες, περισσότερη γνώση και δημιουργική απασχόληση είναι οι στόχοι μας. Θέλουμε τα παιδιά να πάψουν να μισούν το σχολείο, θέλουμε να το αγαπήσουν ως χώρο δικό τους. Λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία είναι το σύνθημά μας.
Πώς θα δουλέψουμε για το στόχο αυτό; Θα συγκαλέσουμε μέσα στον Οκτώβριο το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, στο οποίο η ηγεσία του Υπουργείου θα καταθέσει τις προτάσεις της για την διενέργεια του σχετικού διαλόγου.
Αμέσως μετά θα συγκληθεί το Συμβούλιο των πρώην Υπουργών Παιδείας, προκειμένου οι έμπειροι αυτοί πολιτικοί να καταθέσουν τις σκέψεις τους βοηθώντας τη δημιουργική μετεξέλιξη των πολιτικών. Ο σχετικός διάλογος θα πρέπει να καταλήξει σε συμπεράσματα και προτάσεις έως το τέλος του έτους. Τον Ιανουάριο θα καταθέσουμε στη Βουλή το σχετικό σχέδιο νόμου.
Θέλω να πω, να το υπογραμμίσω και μάλιστα με ιδιαίτερη ένταση αγαπητοί φίλοι, πως όλες μας οι πολιτικές έγιναν με σεβασμό του διαλόγου και της διαβούλευσης. Η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής που δεν λειτουργούσε συνεδριάζει σχεδόν κάθε εβδομάδ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αν μπορούμε να δώσουμε κάποια στοιχεία για το δημοτικό, δηλαδή ποιες αλλαγές σκέφτεστε να γίνουν; Γιατί οι γονείς έχουν αρχίσει ήδη και ρωτάνε τι περιμένουν για τα παιδιά τους του χρόνου με τη νέα σχολική χρονιά τι θα γίνει.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εάν είχε γίνει η διαβούλευση, θα ήταν πάρα πολύ εύκολο σε εμένα να πω πού καταλήγει ο διάλογος και τι από αυτά που προτείνουμε έγιναν αποδεκτά, ή τι δεν έγινε αποδεκτό. Δεν θέλω να προλάβω το διάλογο. Συνεργάτες μου σε συνεργασία με εμένα, η κυρία Σφαέλου που είναι εδώ, έχει ήδη ετοιμάσει την εισήγησή μου προς το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας.
Και δεν θέλω να προλάβω την εισήγηση. Δηλαδή την πληροφόρηση των μελών του Εθνικού Συμβουλίου και γι’ αυτό περιορίζομαι. Δεν θα πω.
Η συνεδρίαση θα γίνει τον Οκτώβριο. Ενημερώθηκα ότι έχει καιρό να συνεδριάσει. Μάλιστα μου λένε ότι έχει και δυο χρόνια. Δεν ξέρω εάν είναι αλήθεια. Εγώ ξέρω όμως ότι τον Οκτώβριο θα συνεδριάσει. Θα συνεδριάσει σε ολομέλεια και αμέσως η ολομέλεια θα προγραμματίσει τη συνεδρίαση του ενός τμήματός του γιατί έχει τρία τμήματα, που σχετίζεται με την εκπαίδευση στην οποία στοχεύουμε να κάνουμε αλλαγές.
Περιορίστηκα σήμερα να πω το σύνθημά μας, τη γενική μας θεώρηση. Λιγότερες πληροφορίες που παρέχει μια δήθεν ύλη, γιατί άλλο είναι η πληροφόρηση και άλλο είναι η γνώση. Εμείς σας είπαμε πει εδώ ότι έχουμε ένα τρίπτυχο. Κατά σύμπτωση είμαι και εκπαιδευτικός. Γνώση, μόρφωση, παιδεία. Είναι μια σειρά αυτή που σχετίζεται με τα εκπαιδευτικά συστήματα. Δεν την ακολουθούμε.
Στο ενδιαφέρον σας κατ΄ αρχάς σε ένα ποσοστό 99,9% είναι θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και όχι την παιδεία. Εμείς όμως είμαστε Υπουργείο Παιδείας. Η οπτική μας είναι λιγότερες πληροφορίες, λιγότερη ποσότητα πληροφοριών, υπό την έννοια αυτή λιγότερη ύλη και περισσότερη παιδεία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μήπως οι αλλαγές, όπως λένε ορισμένοι, θα γίνουν για να μειωθούν θέσεις καθηγητών;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θέλετε να το χαλάσουμε από την αρχή. Δεν θέλω να το χαλάσουμε από την αρχή. Μπορείτε άνετα να το χαλάτε. Δεν τελείωσα. Μπορείτε να το χαλάσετε εσείς. Εμείς δεν θέλουμε να το χαλάσουμε. Εάν θεωρείτε ότι ήρθαμε εδώ να πυροβολήσουμε ανθρώπους, κάνετε λάθος και σας έχουμε διαψεύσει από την πρώτη στιγμή ως προς αυτό.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ ήθελα δυο ερωτήσεις εάν μου επιτρέπετε. Όταν ξεκίνησε η ιστορία των μετεγγραφών είχαμε ακούσει για 40.000. Ο κ. Κυριαζής υποθέτω ότι θα έχει σαφώς μια καλύτερη εικόνα. Αυτό το 12.000 οι κωδικοί και 10.000 αιτήσεις εμένα μάλλον μου κάνει θετικό, με τη λογική της μη επιβάρυνσης των πανεπιστημίων των κεντρικών και της μη αποψίλωσης των περιφερειακών. Ήθελα μια εκτίμηση, με δεδομένο ότι έχουμε 4 ημέρες που τρέχει η διαδικασία.
Και ως προς τις αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ήθελα το εξής: σας άκουσα στη ΝΕΡΙΤ να αναφέρεστε για 18 αντικείμενα, να υποθέσω. Μπαίνοντας μέσα στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, έχω δει ότι η Α’ τάξη και η Β’ έχει 8 μαθήματα, η Γ’ και Δ’ έχει 10 μαθήματα και η Ε’ και η ΣΤ’ έχει 13 μαθήματα.
Θα ήθελα να μου πείτε μα ποια λογική αλλάζουμε το αναλυτικό πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας; Και με δεδομένο ότι αυξάνονται οι ώρες της γυμναστικής και της πληροφορικής και με δεδομένο ότι έχουμε πάρα πολλούς γυμναστές και καθηγητές πληροφορικής, εάν η οπτική σας και ο σχεδιασμός σας γίνεται με βάση τον αριθμό των εκπαιδευτικών σε κάθε ειδικότητα;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εύστοχες και οι δυο ερωτήσεις. Σπεύδω να τις απαντήσω.
Σε ό,τι αφορά το δεύτερο, έκανα μια αναφορά όχι στα μαθήματα, αλλά στα αντικείμενα με κριτήριο την ενημέρωση που έχω από τη σχετική Διεύθυνση. Σήμερα η αρμόδια διεύθυνση μου έδωσε, έχει και τον αριθμό των αντικειμένων, όχι των μαθημάτων. Μπορεί ένα αντικείμενο να διδάσκεται σε πολλές τάξεις. Τα αντικείμενα, ο απολύτως ακριβής αριθμός που μου ήρθε σήμερα με τη συγκεκριμένη για καθένα ονομασία είναι 17.
Αλλά φτάνει στα 18 ή μειώνει και λίγο, πάει στα 14, αν αθροίσεις μεταξύ τους μαθήματα. Και επιστημονολογικά να μου επιτρέψετε να πω, ακριβέστερη προσέγγιση ο αριθμός 17 νομίζω ότι είναι ανάγλυφο της πραγματικότητας.
Η αλλαγή αυτή στην οποία στοχεύουμε δεν γίνεται σε καμία περίπτωση, μα, σε καμία περίπτωση με κριτήριο τις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Αν παρακολουθήσατε κυρίες και κύριοι τη μέχρι τώρα μικρή μας συζήτηση, μια ερώτηση από τη μια πλευρά του τραπεζιού έλεγε, μα, απειλούνται καθηγητές;
Η άλλη ερώτηση από την άλλη μεριά του τραπεζιού ήταν ακριβώς αντίθετη. Άρα ευνοούνται καθηγητές; Σταματήστε πια αυτή τη συζήτηση. Εδώ πρόκειται πια καταλαβαίνω μετά από τέσσερις μήνες για επαγγελματίες της σύγκρουσης. Υπάρχουν άνθρωποι που ζούνε από αυτό. Δεν λέω βιοπορίζονται από αυτό. Αλλά λέω το στυλ τους και το περιεχόμενο της δουλειάς τους στηρίζεται σε αυτό. Εμείς διαγράφουμε και τις δυο προσεγγίσεις.
Πρώτα και πάνω απ’ όλα ο μαθητής. Ο διάλογος θα δείξει τι ακριβώς είναι αυτό που χρειάζεται. Αλλά ο διάλογος δεν γίνεται στο κενό. Το υπουργείο έχει γνώμη, έχει εισήγηση και θα την καταθέσει στο αρμόδιο όργανο.
Δεν είναι δυνατόν στις συγκριτικές ανάμεσα στην Ελλάδα, την Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία στις συγκριτικές προσεγγίσεις. Να βλέπεις παιδιά που έχουν λιγότερες ώρες συνολικά μέσα στην ημέρα εργασίας και είναι 9 ετών. Λιγότερες από τις δικές μας συνολικά αναφέρομαι από την πρώτη ώρα που χτυπάει το κουδούνι στο σχολείο μέχρι την ώρα που το παιδάκι αρχίζει το παιχνίδι στο σπίτι του.
Παιδιά με πολύ λιγότερο χρόνο να έχουν καλύτερο αποτέλεσμα και εμείς να έχουμε παιδιά που τα φορτώνουμε από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 9.00 το βράδυ με λιγότερο αποτέλεσμα. Εάν δεν σας συγκινεί αυτό, εμάς μας συγκινεί.
Εάν εσείς θέλετε να καλύψετε την επαγγελματική σύγκρουση, τη στημένη σύγκρουση, που όπως υπάρχει στα θρησκεύματα, υπάρχει και στην εκπαίδευση. Επαγγελματίες της σύγκρουσης. Οι δήθεν.
Εμείς δεν έχουμε αυτή την προσέγγιση και διαφωνούμε με αυτά. Τα θεωρούμε άγονα και θεωρούμε ότι έχουν συμβάλει στην κρίση αυτά. Εμείς θέλουμε λιγότερη ποσότητα, περισσότερη παιδεία. Αυτή είναι η θέση – αρχή μας και αυτή θα υπηρετήσουμε.
Μπορεί κάποιοι να ευχαριστηθούν και κάποιοι να λυπηθούν. Αν είναι για το καλό των παιδιών και της Ελλάδας αυτό, αυτό είναι για μας το πρώτο. Και έχουμε αποδείξει ότι στις συντεχνιακές προσεγγίσεις μπορούμε να είμαστε και πάρα πολύ αυστηροί. Το θέμα είναι πώς ζυγίζει κανείς τα πράγματα, πώς τα σταθμίζει και τι επιλογές κάνει.
Διαψεύσαμε αυτούς που προέβλεπαν την κατάρρευσή μας. Και έδιναν και ημερομηνίες. Και φιλοδοξούμε να συνεχίσουμε να τους διαψεύδουμε μέχρι να ολοκληρωθεί ο κύκλος που η Βουλή και ο Πρωθυπουργός και ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης θα μας θέλουν εδώ.

Τον Ιανουάριο στη Βουλή οι αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Λιγότερες μεταδιδόμενες πληροφορίες, περισσότερη γνώση και δημιουργική απασχόληση

“Λιγότερες μεταδιδόμενες πληροφορίες, περισσότερη γνώση και δημιουργική απασχόληση είναι οι στόχοι μας. Θέλουμε τα παιδιά να πάψουν να μισούν το σχολείο, θέλουμε να το αγαπήσουν ως χώρο δικό τους. Λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία είναι το σύνθημά μας”. Τα παραπάνω σκιαγραφούν το πλαίσιο των αλλαγών που εξετάζει το Υπουργείο Παιδείας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ οι αλλαγές θα οριστικοποιηθούν μετά από διαβούλευση.

Για τη δομική αλλαγή ο κ. Λοβέρδος παρουσίασε στη σημερινή συνέντευξη τύπου το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθήσει. Πιο αναλυτικά, θα συγκληθεί μέσα στον Οκτώβριο το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας. Αμέσως μετά θα συγκληθεί το Συμβούλιο των πρώην Υπουργών Παιδείας, προκειμένου οι έμπειροι αυτοί πολιτικοί να καταθέσουν τις σκέψεις τους, βοηθώντας τη δημιουργική μετεξέλιξη των πολιτικών. Ο σχετικός διάλογος θα πρέπει να καταλήξει σε συμπεράσματα και προτάσεις έως το τέλος του έτους. Τον Ιανουάριο θα κατατεθεί στη Βουλή το σχετικό σχέδιο νόμου.

Μεταξύ των άλλων ο Υπουργός δήλωσε για τις αλλαγές στην πρωτοβάθμια τα εξής:

“Λιγότερες πληροφορίες που παρέχει μια δήθεν ύλη, γιατί άλλο είναι η πληροφόρηση και άλλο είναι η γνώση. Εμείς σας είπαμε πει εδώ ότι έχουμε ένα τρίπτυχο. Κατά σύμπτωση είμαι και εκπαιδευτικός. Γνώση, μόρφωση, παιδεία. Είναι μια σειρά αυτή που σχετίζεται με τα εκπαιδευτικά συστήματα.

Δεν την ακολουθούμε. θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και όχι την παιδεία. Εμείς όμως είμαστε Υπουργείο Παιδείας. Η οπτική μας είναι λιγότερες πληροφορίες, λιγότερη ποσότητα πληροφοριών, υπό την έννοια αυτή λιγότερη ύλη και περισσότερη Παιδεία”.

Ο Υπουργός δεν παρέλειψε να σχολιάσει το γεγονός ότι παιδιά σε άλλες χώρες (Γερμανία, Μ. Βρετανία) με πολύ λιγότερο χρόνο έχουν καλύτερο αποτέλεσμα, ενώ οι Έλληνες μαθητές φορτώνονται από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 9 το βράδυ και είχαν χειρότερα αποτελέσματα. “Εάν δεν σας συγκινεί αυτό, εμάς μας συγκινεί”, υπογράμμισε ο κ. Λοβέρδος, ενώ ανέφερε ότι οι αλλαγές δεν γίνονται με κριτήριο τις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Καλόγηρος Βασίλειος news.gr

Loading...
  • ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    europalso

    ideascentral