• Πώς υποβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση η αύξηση ωραρίου κατά 2 ώρες στα σχολεία

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔01/08/2015 - 17:46 | Author: Newsroom

    Του Ζαχαρία Καψαλάκη

    Είναι πραγματικά να απορείς ποια αρρωστημένα μυαλά εισηγούνται την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών που έχουν αποκλειστικό στόχο να μειώσουν σημαντικά τις προσλήψεις δασκάλων αρχικά και κατ΄ επέκταση εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων και από την άλλη να υποβαθμίσουν την παρεχόμενη εκπαίδευση.

    Και γιατί δασκάλων; Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα για να γίνει κατανοητό. Σε ένα σχολείο 12/θ υπάρχουν 12 δάσκαλοι. Αν προστεθούν 2 ώρες στον καθένα, τότε από την αύξηση συγκεντρώνονται 24 επιπλέον ώρες, που είναι το ωράριο ενός εκπαιδευτικού. Αυτό σημαίνει ότι μια τάξη μπορεί να μην έχει δάσκαλο και σ΄ αυτήν θα συμπληρώνουν ωράριο οι 12 ή κάποιοι από τους 12… Αυτό σημαίνει μείον ένας δάσκαλος σε κάθε 12θέσιο, όπως και πριν λίγα χρόνια είχε χαθεί ο δάσκαλος του ολοήμερου από τα ΕΑΕΠ σχολεία.

    Το πώς θα γίνεται το μάθημα στην «ορφανή τάξη» είναι ένα θέμα. Κάποιος θα πάρει τη Γλώσσα και κάποιος άλλος τα Μαθηματικά, ενώ κάποιοι άλλοι θα τους πάρουν μαθήματα στις τάξεις τους.

    Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός, αλλά ο στόχος τους είναι να μειώσουν τις προσλήψεις, με οποιοδήποτε τρόπο και οιοδήποτε κόστος.

    Επίσης να λιγοστέψουν οι υπερωρίες στα ολιγοθέσια, ενώ θα υπάρχει μετακίνηση δασκάλων σε άλλα σχολεία, προκειμένου να συμπληρώσουν ωράριο.

    Κατ΄ ανάλογο τρόπο, αν υιοθετηθεί το μέτρο αύξησης 2 ώρες σε κάθε εκπαιδευτικό, θα υπάρξουν αλυσιδωτά προβλήματα στα σχολεία και μειώσεις αναπληρωτών, όλων των ειδικοτήτων.

    Τα συνδικάτα θα πρέπει να αντιδράσουν άμεσα, για να μην περάσουν οι σκληρές νεοφιλελεύθερες πολιτικές του Μπαλτά στην εκπαίδευση.

    Με στρατιές χιλιάδων ανέργων εκπαιδευτικών, δεν αυξάνουμε το ωράριο των εργαζομένων για να μειώσουμε τις προσλήψεις των αναπληρωτών, υπουργέ της κυβέρνησης «πρώτη φορά αριστερά»…

    e-mesara.gr

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...