• Ποιοτική αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και των Εργαστηρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔06/04/2015 - 16:34 | Author: Newsroom

    Στήριξη των Εργαστηρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    Από το 2010-11 δεν έχει εκδοθεί εγκύκλιος ίδρυσης Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής

    Η ποιοτική αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης στη χώρας μας αποτελεί στρατηγικό στόχο του Υπουργείου Παιδείας όπως προκύπτει από έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης.

    Σε αυτό αναφέρεται ότι το Υπουργείο σχεδιάζει τη στήριξη των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με όλα τα δυνατά μέσα και εντός του πλαισίου των υφιστάμενων δημοσιονομικών δυνατοτήτων.

    Σύμφωνα με το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης η φοίτηση διαρκεί 6 χρόνια. Από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΟΠΑΙΘ εκδίδονταν εγκύκλιος που αφορούσε στην υποβολή προτάσεων για Ίδρυση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε). Η εν λόγω εγκύκλιος αποστέλλονταν στα ΚΕΔΔΥ τα οποία πρότειναν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Αθμιας και Βθμιας την ίδρυση ΣΜΕΑΕ, στις Δ/νσεις όλης της χώρας και κοινοποιείτο και στους Σχολικούς Συμβούλους ζητώντας τν υποβολή σχετικών εισηγήσεων.

    Από το σχολικό έτος 2010-11,αναφέρεται στο έγγραφο του κ. Κουράκη, δεν έχει εκδοθεί σχετική εγκύκλιος για ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ και Τ.Ε. Παρόλα αυτά, ως προς την προοπτική ίδρυσης νέων ΕΕΕΕΚ, ισχυρή δέσμευση του Υπουργείου Παιδείας αποτελεί η εξέταση όλων των αναγκών και η κινητοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων για την ανάπτυξη δομών της ειδικής εκπαίδευσης.

    Μεταξύ των άλλων υπογραμμίζεται ότι το Υπουργείο Παιδείας θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για τη βελτίωση της λειτουργίας του θεσμού των ΕΕΕΕΚ, καθώς επίσης και των Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων και Λυκείων, στο πλαίσιο της ανάγκης για συνολικότερη βελτίωση και αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

    Καλόγηρος Βασίλειος news.gr

    Loading...
  • loading...