Στα 202 τα τμήματα δημοτικού και στα 98 ττμήματα νηπιαγωγείου χωρίς εκπαιδευτικούς στην Αν.Αττική

Την εικόνα των ελλείψεων των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής μας παραθέτει ο αιρετός Κώστας Τουλγαρίδης. Η εικόνα αυτή είναι…
μετά και από την ολοκλήρωση όλων των υπηρεσιακών μεταβολών: τοποθετήσεων μεταθέσεων-αποσπάσεων με βάση το οποίο τοποθετήθηκε όλο το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό που υπάρχει αυτή τη στιγμή.

Διεύθυνση Ανατολικής Αττικής (κενά)

1. Δάσκαλοι (ΠΕ 70) : 202 τάξης + 47 Ολοήμερο ( στα παλαιού τύπου), στα 150 ΕΑΕΠ δεν υπολογίζεται κανένα κενό για δάσκαλο ολοήμερου

2. Νηπιαγωγοί (ΠΕ 60) : 98

3. Αγγλικών (ΠΕ 06) : 21

4.Φ. Αγωγής (ΠΕ 11) : 50

5. Μουσικής (ΠΕ 16) : 56

6. Γαλλικών: 5

7. Γερμανικών: 19

8. Θεατρικής Αγωγής: 80

9. Εικαστικών: 60

10. Πληροφορικής: 12

11. ΣΜΕΑ Εκπ/κοί Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 71, ΠΕ 61): 114

Το σύνολο 764 κενών εκπαιδευτικών στην Αν. Αττική συνθέτει την εικόνα διάλυσης του Δημόσιου σχολείου.

Κλειστά θα παραμείνουν γιατί δεν υπάρχει τοποθετημένος κανένας εκπαιδευτικός για να τα ανοίξει 5 νηπιαγωγεία στα : Λεγραινά, Κουβαρά, Γραμματικό, 2ο Αυλώνα και 5ο Ωρωπού καθώς επίσης και τα Ειδικά νηπιαγωγεία: Νταού Πεντέλης, Βούλας, Λαυρίου καθώς και τα Ειδικά Δημοτικά Αχαρνών και Ωρωπού. Τα εναπομείναντα Ειδικά Δημοτικά Λαυρίου, Ειδικό ΠΙΚΠΑ Βούλας και Παμμακάριστος αδυνατούν στην ουσία να λειτουργήσουν καθώς στελεχώνονται τα δύο πρώτα μόνο από τη διευθύντρια και το άλλο τη δ/ντρια και μια εκπαιδευτικό!!!

Χαρακτηριστικά παραδείγματα με τεράστια προβλήματα στη λειτουργία τους παρουσιάζουν τα σχολεία:

1o γραφείο (3ο,15ο και 24ο Αχαρνών από 4 κενά το καθένα)

2ο γραφείο (2ο Αναβύσσου (11θέσιο) 9 κενά – 1ο Κορωπίου (12θέσιο) 8 κενά – Σαρωνίδα (8 ΘΈΣΙΟ) 6 κενά )

3ο γραφείο ( Μαραθώνας 6 κενά- Βαρνάβα, Αγ. Μαρίνα 2Ο ΚΑΙ 3Ο Αρτέμιδας από 4 κενά)

4ο γραφείο ( 1ο Αυλώνα, Αφίδνες, Κάλαμος από 5 κενά το καθένα)

Στα παραπάνω κενά επισημαίνουμε ότι δεν περιλαμβάνονται αρκετά τμήματα με πάνω από 25 μαθητές καθώς η διεύθυνση είτε ανήθηκε το χωρισμό είτε τον παραπέμπει στο μέλλον και αφού καλυφθούν τα άλλα «πιο επείγοντα» κενά. Δεν περιλαμβάνονται τα κενά για 2ο και 3ο δάσκαλο στα ολοήμερα με μεγάλο αριθμό εγγεγραμένων μαθητών. Ακόμη και αν προσληφθεί ένας εκπαιδευτικός το ολοήμερο θα λειτουργήσει για μέρος μόνο των εγγεγραμμένων μαθητών. Επίσης έχουν περικοπεί οι θέσεις για υπεύθυνο δάσκαλο ολοημέρου στα 150 ΕΑΕΠ καθώς έχουν περικοπεί εντελώς με αποτέλεσμα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των σχολείων να μην εκπονείται με βάση τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών αλλά το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όπου , αν και όταν αυτό υπάρξει.

Από όλα τα παραπάνω συνεπάγεται ότι:

202 τμήματα δημοτικού και 98 τμήματα νηπιαγωγείου δεν έχουν εκπαιδευτικό.

Κανένα από τα αναγνωρισμένα 47 ολοήμερα τμήματα δεν θα ανοίξει

Τα τμήματα ένταξης και τα ειδικά σχολεία αδυνατούν στο σύνολό τους να λειτουργήσουν.

Ο κ. Τουλγαρίδης αναφέρει και τα ακόλουθα:

«Αυτή η, χωρίς προηγούμενο, κατάσταση είναι το αποτέλεσμα των περικοπών των Μνημονίων, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ στην εκπαίδευση και των σχεδόν μηδενικών εδώ και 5χρόνια διορισμών. Αυτή την πολιτική που όλα μαζί τα κόμματα του Μνημονίου κδεσμεύτηκαν για τη συνέχιση της πρέπει να ανατραπεί από το πανεκπαιδευτικό αγώνα εκπαιδευτικών και γονιών για να υπερασπίσουμε το δημόσιο σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών μας.

Καλούμε για άλλη μια φορά να γίνουν πράξη οι κατεύθύνσεις των συλλόγων :

Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων και τους συναδέλφους να μιλήσουν στον αγιασμό και να ενημερώσουν για την κατάσταση των σχολείων.

Ιδιαίτερα στα σχολεία που υπάρχουν πολλά κενά εκπαιδευτικών να προχωρήσουν σε κοινές συνελεύσεις με τους γονείς και να συμβάλλουν στον αγώνα για την κάλυψη των κενών.

Στην κατεύθυνση αυτή καλούμε συναδέλφους και γονείς στην Παράσταση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στο ΠΥΣΠΕ Ανατολικής Αττικής στα Γλυκά Νερά τη Δευτέρα 14/9, στις 12:30μ.μ. με άλλους συλλόγους εκπαιδευτικών και γονέων.

Να προετοιμαστούμε για την κινητοποίηση που προτάθηκε στο συντονισμό των σωματείων για από κοινού από όλη την Αττική στην περιφερειακή εκπαίδευση».