ΠΕΣΥΘ: 8/6 εκδίκαση προσφυγής στο ΣτΕ για τις αναθέσεις σε ειδικότητες

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔05/06/2017 - 21:36 | Author: Newsroom

Π.Ε.ΣΥ.Θ.: Στηρίζουμε την προσφυγή των συναδέλφων μας στο ΣτΕ. Καμία στα μαθήματα – αποκλειστική διδασκαλία από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς

Ο Π.Ε.ΣΥ.Θ. εκφράζει τη συμπαράστασή του στους εκατοντάδες συναδέλφους αναπληρωτές που έχουν προσφύγει δικαστικά στο Συμβούλιο της Επικρατείας ενάντια στη φετινή κλιμάκωση της απαράδεκτης τακτικής του υπουργείου να περικόπτει θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών αναθέτοντας τα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής (Θεατρική Αγωγή, Εικαστικά, Μουσική), της Φυσικής Αγωγής και της Πληροφορικής (με μια απλή πιστοποίηση Β2 επιπέδου) σε εκπαιδευτικούς που δεν ανήκουν στις συγκεκριμένες ειδικότητες, συγκεκριμένα στους συναδέλφους του κλάδου ΠΕ 70 (δασκάλους).

Το ΥΠ.Π.Ε.Θ., μάλιστα, δεν περίμενε καν την απόφαση της δικαιοσύνης και προχώρησε στην έκδοση εγκυκλίου που εστάλη σε όλα τα σχολεία, η οποία εμπεριέχει ως είχε την περσινή παράγραφο που αφορά στη δυνατότητα ανάθεσης των εν λόγω μαθημάτων.

Η ημερομηνία της εκδίκασης πλησιάζει: στις 8 Ιουνίου οι συνάδελφοί μας διεκδικούν τόσο το δικαίωμα στην εργασία αλλά κυρίως την ισότιμη ποιοτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και είναι βέβαιοι ότι οι δικαστικοί λειτουργοί θα κρίνουν με βάση το επιστημονικά και ηθικά ορθό, καθώς και το παιδαγωγικά ωφέλιμο για τους μαθητές όλων των δημόσιων σχολείων και όχι με βάση τις οικονομικές προτεραιότητες των κυβερνήσεων.

Η υποβάθμιση της Αισθητικής Αγωγής, ιδίως δε η κατάργηση της Θεατρικής Αγωγής από τις τάξεις Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού, αποτελεί συνέχεια μιας πολιτικής, που αντί να επιδιώκει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών μέσω της βιωματικής γνώσης, της κοινωνικοποίησης και της αισθητικής καλλιέργειας, αδιαφορεί για τα τεράστια παιδαγωγικά οφέλη που αποκομίζει το παιδί με την επαφή με την τέχνη και τον ανθρώπινο πολιτισμό και καθιστά τη μορφωτική διαδικασία μια κουραστική και ψυχικά βλαπτική συσσώρευση συχνά άχρηστων πληροφοριών, επ’ ωφελεία τελικά της ιδιωτικής εκπαίδευσης και παραπαιδείας, σε βάρος των μαθητών και των γονιών τους.

Η πολιτική αυτή που ασκείται τόσο από την τωρινή όσο και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις πρέπει να βρει αντίθετους όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, την κοινωνία: η δωρεάν παιδεία αποτελεί στοιχειώδες και βασικό δικαίωμα για όλα τα παιδιά. Η κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να σταματήσει αμέσως αυτή την άθλια πρακτική και, ανεξάρτητα από την έκβαση της δικαστικής διαδικασίας, να πάρει μέτρα για ενιαία, ολόπλευρη και δωρεάν υψηλού επιπέδου εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο, με πρόσληψη όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών ανά διδακτικό αντικείμενο, με όρους μόνιμης και σταθερής εργασίας και δημιουργία των αναγκαίων υποδομών.

Καλούμε όλο τον ελληνικό λαό να σταθεί στο πλάι των εκπαιδευτικών που παλεύουν για το δικαίωμα των παιδιών στην ουσιαστική και ολόπλευρη μόρφωση. Απαιτούμε την αποκλειστική διδασκαλία των μαθημάτων αυτών από τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς και προσλήψεις για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών των μαθητών.

Loading...