• Παρέμβαση στο “επιμορφωτικό” σεμινάριο στο μουσικό σχολείο Ιλίου

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔05/04/2017 - 11:31 | Author: Newsroom

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ “ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ” ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

    Το Σάββατο 1/4 προχωρήσαμε σε παρέμβαση στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου, για να διαμαρτυρηθούμε για σειρά “επιμορφωτικών σεμιναρίων” στα οποία η σύμβουλος μουσικής κ. Γεωργουλή καλούσε και τους συναδέλφους ΠΕ70!

    Μοιράσαμε στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο συναδέλφους ενημερωτικό υλικό για την κατάσταση στο δημόσιο σχολείο, την απαξίωση των μαθημάτων μας και την απαράδεκτη στάση της συμβούλου. Ζητήσαμε επίμονα από την ίδια την κ. Γεωργουλή, όταν εμφανίστηκε, να μας απαντήσει για ποιον λόγο προχώρησε σε αυτό το κάλεσμα, λειτουργώντας αντιπαιδαγωγικά και αντισυναδελφικά στηρίζοντας με τόση ζέση την υποβάθμιση του μαθήματος, για την αναβάθμιση του οποίου υποτίθεται ότι θα έπρεπε να πασχίζει μέσω της δουλείας της ως σχολική σύμβουλος μουσικής.

    Μετά από διάφορες άσχετες απαντήσεις, η σύμβουλος μας δήλωσε ότι το συγκεκριμένο κάλεσμα αποτελεί προσωπική της πρωτοβουλία και δεν είναι αποτέλεσμα ιδιαίτερης και βαθιάς σκέψης! Αφορμή, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, στάθηκε η επικοινωνία που είχε μαζί της διευθύντρια δημοτικού σχολείου, κατά την οποία της ζήτησε να εντάξει στην “επιμόρφωση” και τους ΠΕ70 που διδάσκουν το μάθημα της μουσικής, ώστε να μην κάνουν διάφορα χαζά εκείνη την ώρα!

    Μετά την κυνική ομολογία της συμβούλου ότι οι β’ αναθέσεις του μαθήματος της μουσικής όχι απλά έχουν γίνει, αλλά τείνουν να παγιωθούν αφού έχουν φτάσει στο σημείο να της ζητούν οι διευθυντές να “επιμορφώνει” και τους δασκάλους, ακολούθησαν και άλλες εξίσου κυνικές ατάκες από την πλευρά της κ. Γεωργουλή. Όταν της υπενθυμίσαμε ότι νομιμοποιεί την αντιεκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου παιδείας, απαξιώνοντας το μάθημα της μουσικής , καταπατώντας τα μορφωτικά διακαιώματα των μαθητών μας και επισφραγίζοντας την οριστική ανεργία των συναδέλφων της, η κ. Γεωργουλή μας έδωσε την εκκωφαντική απάντηση ότι δεν είναι manager, για να φροντίζει να βρίσκει δουλειά σε συναδέλφους! Επίσης, είπε ότι βεβαίως πιστεύει ότι το μάθημα της μουσικής δεν μπορεί να διδάσκεται παρά μόνο από μουσικούς, αλλά σκέφτηκε ότι η εν λόγω “επιμόρφωση” μπορεί τελικά να λειτουργούσε προς όφελος και κάποιων ΠΕ70 -τονίζοντας ότι τελικά δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της- εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους. Από τη μία λοιπόν το μάθημα πρέπει να διδάσκεται μόνο από μουσικούς, αλλά από την άλλη δυο τρεις ώρες “επιμόρφωσης” αρκούν για να καταστήσουν κάποιον περισσότερο επαρκή σε ένα διδακτικό αντικείμενο που δεν εμπίπτει σε καμία περίπτωση στο γνωστικό του πεδίο.

    Τέλος, όταν ερωτήθηκε η κ. Γεωργουλή για το ποιες πρωτοβουλίες έχει αναλάβει προς υπεράσπιση του μαθήματος ως σχολική σύμβουλος, ιδίως από τη στιγμή που καλύπτει διευθύνσεις πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όπου οι προσλήψεις μουσικών υπήρξαν λιγοστές έως ανύπαρκτες, μας παρέπεμψε στην περσινή επιστολή των σχολικών συμβούλων και πρόσθεσε ότι προσπαθεί να έρθει σε επικοινωνία με κάποιες διευθύνσεις, αλλά αυτές κρύβονται!

    Αυτό που δεν κρύβεται σε καμία περίπτωση, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι η διγλωσσία των σχολικών συμβούλων, που ενώ κάποιους μήνες πριν δήλωναν κατά τις επιμορφωτικές συναντήσεις ότι θα υπερασπιστούν τους συναδέλφους, το μάθημα και το δημόσιο σχολείο, τώρα ως πρόθυμοι εντολοδόχοι του υπουργείου στρέφονται κατά των συναδέλφων τους και κυρίως κατά των μαθητών, νομιμοποιώντας ένα σχολείο που λειτουργεί με περισσεύματα ωρών, ένα σχολείο στο οποίο τα καλλιτεχνικά μαθήματα αντιμετωπίζονται ως υποδεέστερα, αφού δεν χρειάζεται να διδάσκονται ουσιαστικά από τους μόνους αρμόδιους εκπαιδευτικούς, αλλά αρκεί η απλή τους αναγραφή τους στο αναλυτικό πρόγραμμα.

    Ας μην έχουμε λοιπόν καμία επιφύλαξη για τον ρόλο των σχολικών συμβούλων. Τα “επιμορφωτικά σεμινάρια” θα πληθαίνουν σε όλες τις διευθύνσεις εκπαίδευσης το επόμενο διάστημα, για να εξυπηρετήσουν εκτός από την παγίωση της β’ ανάθεσης για την αισθητική και την φυσική αγωγή, το εξής τρίπτυχο του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης: μηδενικοί διορισμοί/επιπλέον απολύσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών/ελαστικοποίηση στο εργασιακό καθεστώς των μονίμων συναδέλφων. Κυνήγι βεβαιώσεων από “επιμορφώσεις” παντός τύπου για τους μόνιμους συναδέλφους με την αξιολόγηση να επανέρχεται, και πρόσθετων τυπικών προσόντων για τους αναπληρωτές-άνεργους εκπαιδευτικούς για μια θέση στους πίνακες της αδιοριστίας. Απαξίωση ή και κατάργηση των πτυχίων μας, καταστρατήγηση επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων, απολύσεις και ένα δημόσιο σχολείο όλο και πιο φτηνό, όλο και πιο εξουθενωτικό για εμάς και τους μαθητές μας.

    Υ.Γ1: Μεγάλη δύναμη μας έδωσε στη διάρκεια της διαμαρτυρίας στο μουσικό σχολείο Ιλίου η αλληλέγγυα στάση που κράτησε ο μαέστρος και η πλειονότητα των συμμετεχόντων συναδέλφων.

    Υ.Γ2: Ακόμα περιμένουμε από τα σωματεία Π.Ε. Β’ και Γ’ Αθήνας να καταγγείλουν, έστω και τώρα, έστω γραπτώς, τα εν λόγω “επιμορφωτικά σεμινάρια” της συμβούλου μουσικής

    Συνάδελφοι,

    όσα μέτρα περνούν αυτές τις μέρες στην τροπολογία για την ειδική αγωγή με την ταυτόχρονη ομολογία για μηδενικούς διορισμούς στην εκπαίδευση έως και το 2019, στρέφονται για ακόμα μία φορά κατά του δημόσιου σχολείου, των μαθητών και όλων των εκπαιδευτικών. Ο μόνος δρόμος για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο, τους μαθητές, τη δουλειά και τη ζωή μας είναι αυτός της αλληλεγγύης, της αντίστασης και του συλλογικού αγώνα. Μακριά από μισόλογα, από συντεχνιακές-διασπαστικές διεκδικήσεις, από κηδεμονίες και αναθέσεις.

    Loading...
  • loading...