: Ημερομηνία αποτελεσμάτων  – Πότε αναμένονται οι βαθμολογίες των γραπτών – Σύμφωνα με πηγές του την Παρασκευή 29 Ιουνίου αναμένονται οι για τις .

Τα βαθμολογικά κέντρα θα παραδώσουν τα δέματα στις ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ το πρωί της Πέμπτης 28 Ιουνίου. Οι διαδικασίες για την υποβολή του άρχισαν την Παρασκευή 22 Ιουνίου και λήγουν την Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018 σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.

Υπενθυμίζουμε ότι κατά την περσινή χρονιά οι βαθμολογίες είχαν δημοσιευτεί στις 30 Ιουνίου και οι στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης στις 24 Αυγούστου.

Δεν θα εμφανίζονται τα ονομαστικά στοιχεία των κατά την ανάρτηση των στα Λύκεια την Παρασκευή 29-6-2018

Σύμφωνα με οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας  προς τους Διευθυντές των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ «…… οι Διευθυντές θα αναρτήσουν στις σχολικές μονάδες ΜΟΝΟ τις εκτυπωμένες καταστάσεις που περιλαμβάνουν ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.

Στη περίπτωση που κάποιος υποψήφιος δεν έχει τον κωδικό του, παρακαλούνται οι Διευθυντές να γνωστοποιούν τα βαθμολογικά στον υποψήφιο με βάση τις αναλυτικές βαθμολογικές καταστάσεις οι οποίες περιλαμβάνουν και τα ονομαστικά στοιχεία των υποψηφίων.»

Την Παρασκευή 29 Ιουνίου θα ανακοινωθούν σε όλα τα Λύκεια (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) της χώρας οι βαθμολογικές επιδόσεις των υποψηφίων για τα ΑΕΙ, που διαγωνίστηκαν στις . Δείτε

Ηδη οι Διευθυντές των Λυκείων ενημερώθηκαν ότι τα δέματα με τα ονόματα των υποψηφίων και οι αντίστοιχες βαθμολογίες θα παραδοθούν στα σχολεία τους από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, από το πρωί μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής, σύμφωνα με τη ΔΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.

Η αποστολήθα ξεκινήσει από τα Βαθμολογικά Κέντρα  την Πέμπτη 28-6-2018, ώστε τα δέματα να έχουν φτάσει στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης την Παρασκευή

Οι οδηγίες του υπουργείου Παιδείας προς τους βαθμολογητές

1. Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.

2. Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.

3. Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.

4. Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.

5. Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.

6. Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό.