Σε δηλώσεις του στη Βουλή ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι οι , εξέφρασε δε τον προβληματισμό του για το κατά πόσον είναι αντικειμενικές, ενώ αμφισβήτησε το αξιοκρατικό-αξιόπιστο του χαρακτήρα τους. Στα ανωτέρω οφείλουμε να σημειώσουμε:

1) οι είναι απόλυτα αδιάβλητες, αντικειμενικές και αξιόπιστες. Το οφείλει σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα και την Ομοσπονδία να διορθώσει τις τυχόν υπάρχουσες παθογένειες.

2) διαχρονικά η Ελληνική κοινωνία αισθάνεται ασφαλής μέσα από τη συγκεκριμένη εξεταστική διαδικασία, στην οποία πρωταγωνιστικό ρόλο κατέχουν οι λειτουργοί της Δημόσιας β/θμιας Εκπ/σης.

3) τυχόν θα οδηγήσουν σε επικίνδυνους ατραπούς και θα επιστρέψουν την Παιδεία στις αρχές της δεκαετίας του ’60.

4) η θα αποδυναμώσει το Λύκειο και θα επιτείνει την ψυχολογική πίεση εξαιτίας των επικείμενων εξετάσεων.

5) οι εκπαιδευτικοί θα είναι υποχρεωμένοι να διενεργήσουν απολυτήριες-επαναληπτικές εξετάσεις άμεσα. Στη συνέχεια δε θα εμπλακούν στις Πανελλαδικές ως επιτηρητές αλλά και ως βαθμολογητές, ενώ θα έχουν παράλληλες υποχρεώσεις στις σχολικές τους μονάδες.

6) τυχόν μειώσεις των εξεταστικών κέντρων θα επιβαρύνουν ψυχολογικά-σωματικά-οικονομικά τους υποψηφίους και τις οικογένειές τους.

7) η υπάρχουσα υλικοτεχνική υποδομή θα δοκιμαστεί εάν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων ή των βαθμολογήσεων υπάρξουν έντονα κλιματολογικά φαινόμενα το μήνα Ιούνιο.

8) . Αποτελεί σκληρότατο, αλλά και καθοριστικό πλήγμα σε όσες και όσους έχουν την ατυχία να ασθενήσουν κατά τη χρονική αυτή περίοδο.

9) η συγκεκριμένη ρύθμιση πλήττει βάναυσα τους αποφοίτους των δημοσίων σχολείων που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα Κρατικά Α.Ε.Ι-Τ.Ε.Ι..

10) δημιουργούν νέα βάρη στην Ελληνική οικογένεια, η οποία βιώνει κατά την τελευταία επταετία τις ολέθριες μνημονιακές και νεομνημονιακές πολιτικές.

Θ. Τσούχλος, μέλος Δ.Σ. Ο.Λ.Μ.Ε.- Ε.Ε. Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών