• Πανελλήνιες 2017: Ο Υπουργός παιδείας για αριθμό εισακτέων

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔31/03/2017 - 13:16 | Author: Newsroom

    – Γαβρόγλου στη Βουλή για εισακτέους: «Kανείς δεν θέλει να μειώσει τους φοιτητές. Δεν πρέπει η μάχη για την ποιότητα της εκπαίδευσης να εκφυλιστεί σε μάχη για τον αριθμό αυτών που εκπαιδεύονται.»

    Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού Αττικής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης  ΠΑ.ΣΟ.Κ. – ΔΗΜ.ΑΡ. Παρασκευής (Εύης) Χριστοφιλοπούλου ανέφερε ότι αν και οι  είναι αδιάβλητες αλλά χωρίς παιδαγωγικό χαρακτήρα. Εξαντλούν τα νέα παιδιά και πάρα πολλές φορές, ειδικά στις θεωρητικές επιστήμες ο αποκλειστικός στόχος είναι το πώς μπορεί κανείς να απομνημονεύσει, λέξη προς λέξη μάλιστα, κείμενα.

    «Ο στόχος μας είναι η κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων και να μπορούν τα παιδιά να μπαίνουν με το Απολυτήριο του Λυκείου και τη βαθμολογία που θα έχουν εκεί όπως γίνεται και σε πολλές χώρες αλλά και που θα επιφέρει μία κανονικότητα, θα ξανακάνει το Λύκειο Λύκειο και βεβαίως θα βγάλει το απίστευτο άγχος που έχουν οι οικογένειες και τα παιδιά.» τόνισε ο κ. Γαβρόγλου.

    Για τον αριθμό εισακτέων ο κ. Γαβρόγλου τόνισε ότι δεν άκουσε τα Πανεπιστήμια – γιατί και τα Πανεπιστήμια είναι υπερβολικά στο να θέλουν λίγους φοιτητές- «προσπαθήσαμε να μπούμε σε μία διαδικασία ορθολογικοποίησης γιατί το βασικό μας κριτήριο δεν είναι ότι θέλουμε πολλούς γιατρούς, είναι ότι θέλουμε καλούς γιατρούς, θέλουμε καλούς Ιστορικούς, θέλουμε καλούς Νομικούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μπαίνει λίγος κόσμος. Πρέπει να μπαίνει κόσμος καλά προετοιμασμένος και στη συνέχεια να εκπαιδεύεται ακόμα καλύτερα.»

    Φέτος από 43.500 πήγαμε στις 42.500. Είναι μία μείωση 1000 σε όλες τις Σχολές.« Όταν έχουμε δε και 11 Τμήματα που είχαν καταργηθεί επί ΑΘΗΝΑΣ και με απόφαση των Προέδρων των ΤΕΙ δεν ξαναπήραμε φοιτητές παρόλο που πήραμε σε 9 άλλα Τμήματα σεβόμενοι πάλι τις αποφάσεις των Προέδρων των ΤΕΙ. Και να πούμε κάτι άλλο, τι θέλετε; Πείτε μας. Να αυξήσουμε τον αριθμό των εισακτέων στις Σχολές της λεγόμενης μεγάλης ζήτησης; Δηλαδή, στα Πολυτεχνεία, στις Νομικές και τις Ιατρικές; Είναι σωστό η Ανώτατη Εκπαίδευση να είναι ανάμεσα στις Σχολές μεγάλης και μικρής ζήτησης; Δίνει αυτό μία ομοιογένεια στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση; Ας μην παίζουμε λοιπόν αυτή τη στιγμή με την αγωνία των παιδιών και των οικογενειών τους.»

    Αυτή την στιγμή θα προχωρήσει με αυτόν τον τρόπο, σεβόμενος κατά ένα μικρό ποσοστό τα Τμήματα. «Να μπούμε κατά ένα μικρό ποσοστό – εγώ διαφωνώ με το ότι ο αριθμός των φοιτητών που θα μπαίνουν να είναι στην απόλυτη κυριαρχία των Πανεπιστημίων), θα πρέπει να είναι σε μία συνεννόηση των Πανεπιστημίων με την Πολιτεία και βεβαίως να βρούμε έναν αλγόριθμο.

    Αλλά αυτά, πρέπει να γίνουν όλα σε ένα πλαίσιο μελέτης και των επαγγελμάτων – θα απαντήσω και στον κύριο Κεγκέρογλου αργότερα για τα θέματα των επαγγελματικών δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων), ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που δεν τα ξέρουμε καθόλου- επειδή όμως θίξατε δυο πράγματα που δεν είχατε κανένα λόγο να τα θίξετε, μην νομίζετε ότι δεν θέλω να τα απαντήσω.»

     ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...