• Πανελλαδικές 2015: Συνέχεια με Αρχαία Ελληνικά και Μαθηματικά. Τι να προσέξετε

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔25/05/2015 - 00:01 | Author: Newsroom

    Με τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών της Θεωρητικής Κατεύθυνσης και των Μαθηματικών για τη Θετική και Τεχνολογική Κατεύθυνση συνεχίζονται τη Δευτέρα (25/5/2015) οι πανελλήνιες εξετάσεις το 2015.

    Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι προκειμένου να συμμετάσχουν στην διαδικασία των εξετάσεων θα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου που έχουν πάρει από τα Λύκειά τους, την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο, δυο στυλό διαρκείας (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι, γομολάστιχα. Όποιος επιθυμεί μπορεί να έχει μαζί του ένα μπουκαλάκι νερό ή αναψυκτικό


    Επίσης στα εξεταστικά κέντρα θα υπάρχουν ειδικά μηχανήματα-«κόφτες» για τα κινητά. Αν εντοπιστεί μαθητής με κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απενεργοποιημένο, το πιθανότερο είναι να μηδενιστεί το γραπτό του ενώ δεν επιτρέπεται η χρήση υπολογιστικών μηχανών και διορθωτικού (blanco).

    ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

    Τι πρέπει να προσέξουν στα Αρχαία Ελληνικά οι υποψήφιοι
    Σε ένα μάθημα που παραδοσιακά δεν συγκεντρώνει υψηλές βαθμολογίες, αλλά αποτελεί βαρόμετρο για την εισαγωγή στις υψηλόβαθμες σχολές του πρώτου επιστημονικού πεδίου, οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο διδαγμένο κείμενο.
    Αρχικά, πρέπει να διευρύνουμε την εκφώνηση υπογραμμίζοντας τις λέξεις – κλειδιά, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς τα ζητούμενα.
    Αρχίζουμε με το πιο εύκολο ζητούμενο και προχωράμε προς το πιο δύσκολο, απαιτητικό και χρονοβόρο. Άρα, αρχίζουμε με εισαγωγή, λεξιλογικές ασκήσεις, μετάφραση.


    Πριν αρχίσουμε να γράφουμε ανακαλούμε στη μνήμη μας τόσο την παράγραφο που απαιτείται να γράψουμε στην εισαγωγή όσο και στη μετάφραση.
    Προσεκτική μετάφραση που να αποδίδει το ύφος του συγγραφέα.
    Συστηματική μελέτη και γνώση των εισαγωγών και ερμηνευτικών σχολίων.
    «Κλειδιά» για την επιτυχία, εκτός από την προετοιμασία, είναι και η καλή ψυχολογία, η «αποβολή» του άγχους και η ψυχραιμία.
    Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη απόδοση των μαθητών, υπάρχουν μερικά μυστικά:

    Την τελευταία ημέρα δεν επιμένουμε σε όλη την ύλη και αφήνουμε για το τέλος όσα κεφάλαια αισθανόμαστε ότι γνωρίζουμε καλύτερα.
    Επιμένουμε σε όσα αισθανόμαστε ότι δεν κατέχουμε καλά
    Παρακολουθούμε με συνέπεια τα επαναληπτικά μαθήματα του φροντιστηρίου
    Δεν σπαταλάμε δυνάμεις ξενυχτώντας. Φροντίζουμε να πέσουμε για ύπνο νωρίς για να προσέλθουμε ξεκούραστοι και να ανταποκριθούμε στην πολύωρη διαδικασία.
    Αποφεύγουμε προστριβές, συγκρούσεις και όσα άτομα μας μεταδίδουν το άγχος τους.
    Διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες και τα ερωτήματα κάθε θέματος.
    Αν κάποιο θέμα μας δυσκολέψει και κολλήσουμε, καλύτερα να προχωρήσουμε σε άλλο. Γυρίζουμε σε αυτό που μας δυσκολεύει, όταν τελειώσουμε με τα υπόλοιπα.
    Παίρνουμε μαζί μας στο εξεταστικό κέντρο νερό ή ένα χυμό.
    Πηγή

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...