– Το φετινό ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα των για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  αναδεικνύει για μια ακόμη φορά την προχειρότητα και την αναλγησία με την οποία η πολιτική ηγεσία σχεδιάζει  και υλοποιεί μέτρα σε βάρος των μαθητών, των εκπαιδευτικών και της λειτουργίας του σχολείου γενικότερα.

Η  απόφαση του Υπουργείου για την επιμήκυνση του διδακτικού έτους έχει ήδη δημιουργήσει ένα εξοντωτικό πλαίσιο για τους μαθητές της Α και Β Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ) που πρέπει να υποβληθούν στη δοκιμασία να εξεταστούν  μέσα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών σε 13 και 16 μαθήματα αντίστοιχα.

Εξετάσεις σε δύο μαθήματα την ίδια ημέρα θα αναγκαστούν να δώσουν και οι μαθητές της Γ τάξης των ΕΠΑΛ που θα έχουν μία ή και καμία μέρα για ξεκούραση και προετοιμασία για τις .

Η εντατικοποίηση αυτή που κάνει ακόμη πιο ψυχοφθόρα τη διαδικασία των εξετάσεων για τους μαθητές, που κατά παράβαση της κοινής λογικής και κάθε παιδαγωγικής διαδικασίας καλούνται να ανταπεξέλθουν σε μια εξεταστική διαδικασία που εξουθενώνει.

Ψυχοφθόρα είναι η διαδικασία και για τους γονείς των μαθητών αλλά και  εξουθενωτική για τους εκπαιδευτικούς, που αναγκάζονται σε εξαιρετικά περιορισμένο χρονικό διάστημα να ανταποκριθούν στη διεκπεραίωση πολλών διαδικασιών όπως  εισηγήσεις, επιτηρήσεις, βαθμολόγηση, εξαγωγή αποτελεσμάτων και αυτά  παράλληλα με τις υποχρεώσεις τους στις Πανελλαδικές αλλά και με τις άλλες αυξημένες εξωδιδακτικές εργασίες.

Η Ομοσπονδία εκτιμά ότι ακόμη και αυτή τη στιγμή το Υπουργείο πρέπει αφενός μεν να δώσει και για τους μαθητές της Γ των ΕΠΑΛ το αναγκαίο για την προετοιμασία πριν τις διάστημα και αφετέρου να επανεξετάσει  την απόφαση για το χρόνο λήξης των μαθημάτων, προς όφελος των μαθητών και της καλής λειτουργίας του σχολείου.