• Οι φοιτητές του Μετσόβιου πατάνε… γκάζι για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Φόρμουλας

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔04/01/2018 - 19:38 | Author: Newsroom

    Το πάθος για την εφαρμοσμένη μηχανική-μηχανολογία και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η μεθοδική δουλειά και το ομαδικό πνεύμα είναι κάποια από τα «συστατικά» της επιτυχίας για τους της ομάδας Prom Racing του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατόρθωσαν να κατακτήσουν τη 18η θέση στον Παγκόσμιο Μηχανολογικό Διαγωνισμό Formula Student Austria, αλλά και το… εισιτήριο για τον επόμενο διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι του 2018.

    Πότε ιδρύθηκε η Prom Racing;

    Η Prom Racing ιδρύθηκε το 2008 από μια ομάδα φοιτητών, κυρίως Μηχανολόγων Μηχανικών, του Μετσόβιου και από τότε συμμετέχει στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, όπου φοιτητές από κορυφαία πολυτεχνεία -και όχι μόνο- σχεδιάζουν και κατασκευάζουν αγωνιστικά μονοθέσια τύπου φόρμουλα, σύμφωνα με την ert.gr.

    «Ταξιδέψαμε στο Spielberg προκειμένου να συμμετάσχουμε στον διαγωνισμό Formula Student Austria 2017. Το μονοθέσιο με το οποίο διαγωνιστήκαμε είχε κινητήρα 600 cc, με ιπποδύναμη 90hp και ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακόνημα, κατασκευασμένο στο Πολυτεχνείο από τους ίδιους τους φοιτητές της ομάδας» λέει στη «Ραδιοτηλεόραση» ο Χάρης Αφεντουλίδης, αρχηγός της ομάδας των φοιτητών Prom Racing.

    H oμάδα εργάζεται πυρετωδώς

    Η πρόκληση, όμως, για τον επόμενο διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι του 2018, είναι ανοιχτή και, πλέον, η ομάδα έχοντας την εμπειρία της προηγούμενης συμμετοχής στους αγώνες, και εμπλουτισμένη με νέα μέλη, εργάζεται πυρετωδώς για να κατασκευάσει το καινούργιο, πλήρως λειτουργικό, αγωνιστικό μονοθέσιο P18, το οποίο θα βασιστεί στις σχεδιαστικές αρχές του παλαιότερου, έχοντας όμως σημαντικές βελτιώσεις.

    Τι πιστεύουν, όμως, οι ίδιοι οι φοιτητές; Πώς βλέπουν το μέλλον τους στην Ελλάδα σε μια δύσκολη συγκυρία;

    «Σίγουρα έχει δυσκολέψει πολύ η διαδικασία εύρεσης εργασίας, αλλά δεν θέλουμε να είμαστε αρνητικοί. Υπάρχουν ορισμένοι κλάδοι του engineering που συνεχίζουν να λειτουργούν στη χώρα μας. Δυστυχώς όχι τόσο η βιομηχανία και σχεδόν καθόλου η αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά υπάρχουν δυνατότητες εργασίας για έναν μηχανολόγο μηχανικό στην Ελλάδα τού σήμερα» είναι η αισιόδοξη άποψη της Νατάσας.

    Ο Χάρης, από την άλλη, θεωρεί ότι το να αναζητήσει κάποιος εργασία στο εξωτερικό τού δίνει πολύ περισσότερες επιλογές και αποτελεί σημαντική εμπειρία. «Δηλαδή, αν δεν επιλέξει κάποιος να ζήσει μόνιμα σε κάποια άλλη χώρα, ακόμα και 3 με 5 χρόνια εργασιακής εμπειρίας στο εξωτερικό, είναι κάτι που σίγουρα ένας μηχανικός δεν θα μετανιώσει».

    Loading...