IPAIDEIA.GR

Αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με τις δεύτερες αναθέσεις ξενόγλωσσων και θεολόγων παίρνει εγκληματικές διαστάσεις αυτόν τον Ιούνιο.Αφαιρείται το μάθημα της Ιστορίας, και οσονούπω και της Λογοτεχνίας ,από τους φιλόλογους κλασικών σπουδών και περνά στη διδακτική δικαιοδοσία των παραπάνω ειδικοτήτων.
Έτσι συντελείται ένα διπλό ανοσιούργημα :και οι φυσικοί διδάσκοντες αυτών των γνωστικών αντικειμένων αποκλείονται και το εργασιακό τους μέλλον ανατρέπεται.Οι ξενόγλωσσοι και οι θεολόγοι τσοντάρουν και λίγες ώρες Ιστορίας και εξασφαλίζουν την οργανικούλα τους, κερδισμένη με διαβλητά κριτήρια και με λίγες μονάδες μετάθεσης.Και ο φιλόλογος με πολλές μονάδες μετάθεσης συνεχίζει στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, περιπλανιέται όπου βρεθεί λειτουργικό κενό και στερείται της άσκησης του αναφαίρετου δικαιώματός του, ως καταρτισμένου, να διδάξει μαθήματα της πανεπιστημιακής του ειδίκευσης.
Ακούγονται εξωφρενικά αλλά γίνονται όλα αυτά.Οι σύμβουλοι φιλολόγων έπρεπε να έχουν αντιδράσει δυναμικότερα.Η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων δεν έπρεπε να αρκείται σε μια όλη – όλη ανακοίνωση διαμαρτυρίας.Δεν μπορεί ο κάθε καρεκλοκένταυρος , βάσει αυθαίρετων αιτιάσεων και μπακαλίστικων πρακτικών οικονομίας , να οδηγεί το μαθητικό δυναμικό αυτής της χώρας στην ιστορική άγνοια και εθνική αμνησία.
Φοβάμαι ότι το επόμενο βήμα του Υπουργείου Παιδείας θα είναι 10 ώρες Γυμναστικής την εβδομάδα γιατί πλεονάζουν συνάδελφοι φυσικής αγωγής.Τέτοια είναι τα ταπεινά κριτήρια τους.Δεν έχουν όραμα για την εκπαίδευση.Δε θέλουν πραγματικά μορφωμένους, απόδειξη ότι εξολόθρευσαν το μάθημα της Φιλοσοφίας.Θέλουν ανειδίκευτους εργάτες και οσφυοκάμπτες ξενοδοχο-υπάλληλους.Φοβούνται τη σοσιαλιστική ιδεολογία, τον πλουραλισμό της σκέψης, τα δημοκρατικά ήθη, την πολυφωνία του κοινοβουλίου.
Στη συνεχή υποβάθμιση , παντί τρόπω, της Δημόσιας Εκπαίδευσης και του Έλληνα Εκπαιδευτικού έρχονται να ενσπείρουν το διχασμό.Οι φιλόλογοι πρέπει να αμυνθούν στη λαίλαπα της αμάθειας που προορίζουν για τα παιδιά μας.Άλλωστε στρέφονται, αμυνόμενοι, ενάντια αυτών που τους αρέσει η αυθαιρεσία και το άρχεσθαι χειρών αδίκων.
Αυτοί δέχτηκαν πρώτοι επίθεση και υποβάθμιση των εργασιακών και διδακτικών τους δικαιωμάτων, δε ρωτήθηκαν ποτέ για αυτή τη βίαιη αναμόχλευση ωρών διδασκαλίας και γνωστικού αντικειμένου.
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Καθηγητής(φιλόλογος) 1ου Γυμνασίου Σπάρτης (λειτουργικό κενό)
Μέλος ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ Σπάρτης