Οι απόβλητοι; της εκπαίδευσης ΠΕ 1810(Νοσηλευτικής) ΠΕ 1811(Μαιευτικής)

Μπράβο και πολλά συγχαρητήρια στο κο Υπουργό παρα-Παδείας. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πόσο σκληρή και ανάλγητη είναι η πολιτική τους, που αντί να διέπεται από αξιοκρατία και διαφάνεια, σχεδιάζει παράνομα και αναξιοκρατικά το μέλλον τόσων ανθρώπων. Οι Οι εκπαιδευτικοί του τομέα υγείας και πρόνοιας με ειδικότητα Νοσηλευτικής ΠΕ 1810 και Μαιευτικής ΠΕ 1811 που τόσα χρόνια επάξια στελέχωναν τη δημόσια εκπαίδευση αποκλείονται εντελώς αναίτια από τις δομές του υπουργείου παιδείας. Για όλες, μα για όλες τις άλλες ειδικότητες προβλέπεται η απορρόφηση τους από τα ΙΕΚ εκτός από τις ειδικότητες αυτές. Ο λόγος; Η αδιανόητη εμμονή της ηγεσίας του υπουργείου να αυθαιρετεί με κάθε ευκαιρία και να αποφασίζει ερήμην της λογικής. Οι περισσότεροι από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 1810 Νοσηλευτικής έχουν δεύτερα και τρίτα πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Έχουν επιμορφωθεί πάνω σε πολλά αντικείμενα και έχουν αναδείξει τη δουλειά τους σε όλα τα σχολεία που έχουν εργαστεί. Δεν είναι τα «αποπαίδια» της εκπαίδευσης όπως απαξιωτικά αφήνει να εννοηθεί με κάθε τρόπο το υπουργείο παιδείας. Κάποιοι διορίστηκαν αξιοκρατικά με επετηρίδα. Κάποιοι αξιολογήθηκαν με τον ΑΣΕΠ, έδωσαν δηλ. γραπτό διαγωνισμό σύμφωνα με τους όρους που έθεσε η νόμιμη πολιτεία και με αδιάβλητες διαδικασίες κατέκτησαν με πολλούς προσωπικούς και οικογενειακούς αγώνες τη θέση τους στην τεχνική εκπαίδευση της χώρας μας. Παρόλα Παρόλα αυτά και πέρα από κάθε εξαγγελία των «αξιότιμων» υπουργών μας Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 1810 και ΠΕ 1811 πετιούνται εκτός εκπαιδευτικής οικογένειας έτσι απλά. Πάνε «περίπατο» οι υποσχέσεις για αξιοκρατική αντιμετώπιση ΟΛΩΝ ανάλογα με τα προσόντα τους. Αποκλείονται εκπαιδευτικοί με πολύχρονη πείρα στην εκπαίδευση, με μόνο κριτήριο την ειδικότητά τους και μάλιστα με την ιδεοληπτική αντίληψη περί ανωτερότητας των πτυχίων. Ή μήπως δεν είναι μόνον αυτό; Μήπως (και πάλι) ταίριαζε ο αριθμός των εκπαιδευτικών αυτών στα σχέδιά τους; Πάλι αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι ως αριθμοί που «βολεύουν» τα ανθρωποφάγα τους σχέδια; Ο επαγγελματικός τους χώρος είναι αυτός της εκπαίδευσης, δεν ήταν χάρισμα, ήταν κατάκτηση με αγώνες και προσπάθειες ετών. Τι δεν καταλαβαίνετε! Να χαίρονται τις αρχές τους λοιπόν, αποκαλύφθηκαν για ακόμα μια φορά. Αν αυτή η υπουργική απόφαση δεν ελήφθη εκ παραδρομής (πράγμα που δεν πιστεύω) αποτελεί σαφή παραβίαση της αρχής της ίσης αντιμετώπισης των πολιτών και κατάφορη υπονόμευση των δημοκρατικών κατακτήσεων που αφορούν την αξιοκρατία στον δημόσιο βίο. Θα είναι η πρώτη φορά που εργαζόμενοι που ήδη έχουν αξιολογηθεί από την πολιτεία, αναγκάζονται σε βίαιη έξοδο από τον εργασιακό τους χώρο, τη στιγμή που άλλοι παράνομα διορισμένοι(τα δικά τους παιδιά), τυγχάνουν πρωτοφανούς ασυλίας. Ντρέπομαι που ζω σε μια χώρα που δεν έχει καταφέρει να εξασφαλίσει για τους πολίτες της το αυτονόητο δικαίωμα της αξιοκρατικής αντιμετώπισης. Το δεύτερο χτύπημα μετά από αυτό της διαθεσιμότητας ήταν και το πιο επώδυνο για όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 1810- ΠΕ 1811. Πρέπει να πάρουν θέση οι εκπαιδευτικοί των άλλων ειδικοτήτων, ως ελάχιστη συμβολή στην ανάδειξη αυτής της αδικίας. Πρέπει να πάρει θέση η ΟΛΜΕ πριν να είναι πολύ αργά για όλους. Πρέπει να πάρει θέση και ο καθένας από εμάς, που πιστεύει στην δικαιοσύνη και στις ίσες ευκαιρίες για όλους.

ΓΙΑΝΝΗΣ Π. ΠΕ1810