Σύμφωνα με εκπαιδευτικά σωματεία η τροπολογία για την επαναφέρει τα σεμινάρια των 400 ωρών, για να τρέξει πάλι η επικερδής βιομηχανία έκδοσης πιστοποιητικών στους επιχειρηματικούς κύκλους των πανεπιστημιακών και όχι μόνο. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτό;

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει ότι η τροπολογία επαναφέρει τα σεμινάρια.

Η τροπολογία για την Ειδική Αγωγή προβλέπει τον καθορισμό των κριτηρίων για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή, όπως άλλωστε συνέβαινε και σε προηγούμενους νόμους. Η διαφορά τώρα είναι ότι ενισχύεται η Ειδική Αγωγή με τρόπο που δεν είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν, συνεπώς αυξάνονται και οι ανάγκες για εκπαιδευτικό προσωπικό.

Είναι η πρώτη φορά που γίνεται τόσο μεγάλος αριθμός προσλήψεων στις δομές της Ειδικής Αγωγής, και αυτό αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τον τομέα   αυτό. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια ιδρύθηκαν περισσότερες από 560 δομές ειδικής αγωγής σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και προσλήφθηκαν 2000 εκπαιδευτικοί περισσότεροι από πέρσι (2015-2016) και 4.500 από πρόπερσι (2014-15).Λόγω των αυξημένων αναγκών αναγκαζόμαστε να προσλαμβάνουμε αναπληρωτές χωρίς εξειδίκευση από τους πίνακες της γενικής εκπαίδευσης. Τα σεμινάρια των 400 ωρών αποτελούν ένα κριτήριο για να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν κάποιο προσόν από αυτούς που δεν έχουν, μόνο στην περίπτωση που έχει εξαντληθεί ο  με προσόντα εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή.

Το Υπουργείο Παιδείας, βαθιά πεπεισμένο για την αξία του διαλόγου και της διαφάνειας πάνω στα θέματα αυτά, έχει θέσει το σχέδιο της υπουργικής απόφασης για τα κριτήρια πρόσληψης στην Ειδική Αγωγή σε δημόσια διαβούλευση. Οι απόψεις που θα κατατεθούν θα ληφθούν υπόψη για τη βελτίωση των προτεινόμενων ρυθμίσεων.

Aπό την