Με κοινοβουλευτική του παρέμβαση ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και Ανεξάρτητος Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος υπενθυμίζει στον Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου την υποχρέωση του να είναι εναρμονισμένο τα μάθημα των Θρησκευτικών με το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους.

Ήδη, ο Χριστιανοδημοκράτης Βουλευτής έχει καταθέσει σχετική ερώτηση προς τον Υπουργό, μετά τις διαπιστώσεις που έκανε, σύμφωνα με τις οποίες επιχειρείται ύπουλα η υποβάθμιση της αλήθειας της Ορθοδοξίας και του προσώπου του Χριστού.

Μεταξύ άλλων ο Νίκος Νικολόπουλος επισημαίνει στην ερώτηση του :

“Ό,τι διδαχθεί στα θρησκευτικά πρέπει να φέρει τη σφραγίδα της Εκκλησίας ότι δεν είναι ανορθόδοξο και αντιχριστιανικό.

Το ζήτημα του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος στα σχολεία, αλλά και του περιεχομένου των σχολικών εγχειριδίων συνεχίζει, να προκαλεί έντονες αντιδράσεις τόσο στους θεολόγους εκπαιδευτικούς, όσο και στην κοινωνία.

Παράλληλα και η Ιερά Σύνοδος έχει συγκροτήσει επιτροπή με μέλη τους μητροπολίτες Ύδρας Εφραίμ, Μεσογαίας Νικόλαο και Μεσσηνίας Χρυσόστομο, η οποία θα εγκρίνει το δογματικό περιεχόμενο των νέων συγγραμμάτων, προτού αυτά τυπωθούν.

Συνεπώς η έγκριση των νέων βιβλίων των Θρησκευτικών πρέπει να περάσει μόνο από την Εκκλησία και όχι μονομερώς από το υπουργείο Παιδεία, καθώς στο τρόπο διδασκαλίας επικρατεί μεγάλη ασάφεια και έλλειψη του συντονισμού. Κυρίως στα σχολεία της περιφέρειας και στις μικρές επαρχιακές πόλεις η κατάσταση δείχνει ανεξέλεγκτη, δεδομένου ότι αλλού διδάσκονται όντως τα «τετράδια», ενώ αλλού διδάσκονται από τα παλιά μαθήματα των Θρησκευτικών».

Τα ερωτήματα που έχει θέσει ο Ανεξάρτητος Βουλευτής στον Κώστα Γαβρόγλου είναι τα ακόλουθα:

Θα παραμείνει το μάθημα των Θρησκευτικών στο βασικό κορμό των μαθητών ώστε να μη μετατραπεί δηλαδή σε προαιρετικό ή β’ διαλογής;
Τελικά, αναγνωρίζετε ότι η Εκκλησία για το μάθημα των Θρησκευτικών έχει τον τελικό λόγο για το δογματικό κομμάτι της διδασκαλίας;
Θα αυστηριοποιηθεί η διδασκαλία απαλλαγής από το μάθημα και θα αποφασίζει επί του αιτήματος η διεύθυνση του σχολείου ή επιτροπή καθηγητών, ώστε να αποτρέπεται η βιομηχανία απαλλαγών από το μάθημα, κυρίως στις τελευταίες τάξεις;