Mια μελέτη που δημοσιεύτηκε πρόσφατα δείχνει ότι το Facebook και η τάξη θα μπορούσαν να συνυπάρχουν αρμονικά, καθώς το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να έχει προστιθέμενη αξία ως εργαλείο μάθησης. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Independent η Dr Christine Greenhow του Πανεπιστημίου του Michigan διαπίστωσε ότι μαθητές και φοιτητές συμμετείχαν ενεργητικά σε συζήτηση για επιστημονικά θέματα, σε εθελοντικό φόρουμ του Facebook”. Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Το Facebook θα μπορούσε κάλλιστα να δώσει εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους παρέχουν μια κοινότητα εκτός από την επίσημη διδακτέα ύλη της τάξης.»

Σχετικοί Σύνδεσμοι: