• Νέα έκθεση ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση; Τίθεται ξανά θέμα αύξησης ωραρίου;

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔04/12/2016 - 11:15 | Author: Newsroom

    Υπό τη δαμόκλειο σπάθη της νέας έκθεσης του για την εκπαίδευση θα βρεθεί η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που δεν αποκλείεται να θέσει ξανά το θέμα της αύξησης του για τους εκπαιδευτικούς.

    Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου “για φέτος το νομοθετικό πλαίσιο περιλαμβάνει την αυτοαξιολόγηση, όμως θέματα όπως η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ή η αύξηση του ωραρίου πολύ πιθανόν να πέσουν και πάλι στο τραπέζι στα νέα πορίσματα του Οργανισμού και τα οποία το Υπουργείο Παιδείας θα είναι υποχρεωμένο να ακολουθήσει“.

    Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα “μέχρι την άνοιξη του 2017 η κυβέρνηση καλείται να κλείσει θέματα όπως το νεό πλαίσιο της αξιολόγησης, ο εξορθολογισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού αλλά και η διάθεση υπαλλήλων”.

    Αυτό που θέλει ο νέος υπουργός είναι η ψήφιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου που θα αντιμετωπίζει το φαινόμενο των εκπαιδευτικών εκτός σχολικών αιθουσών. Στην ουσια ο κ. Γαβρόγλου κινείται σε αυτό το θέμα στα βήματα του Νίκου Φίλη ο οποίος προσπάθησε να μειώσει τις αποσπάσεις εκτός σχολικών αιθουσών όχι με μεγάλη επιτυχία.

    Σημειώνουμε ότι ο κ. Γαβρόγλου στη συνάντηση με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ και για το θέμα της έκθεσης του ΟΟΣΑ επανέλαβε ότι αυτή δεν είναι δεσμευτική και ότι η ενδιάμεση έκθεση του οργανισμού, που ακυρώνει την έκθεση του 2011 και αναμένεται να παραδοθεί προσεχώς είναι σημαντικά βελτιωμένη από αυτή που είχε αρχικά κατατεθεί, ενώ η τελική έκθεση θα παραδοθεί στο τέλος του 2017.

    Οι Παρεμβάσεις σε κοινή ανακοίνωση των εκπροσώπων τους τονίζουν ότι από την πρώτη στιγμή φρόντισε να ξεκαθαρίσει πως οι όποιες κινήσεις και αποφάσεις της κυβέρνησης και του υπουργείου, υπαγορεύονται πρώτα και κύρια από τις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας καθώς και από τις επιταγές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Μάλιστα ο υπουργός ξεκαθάρισε πως “το πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων είναι δεδομένο και ορίζεται από τον ΟΟΣΑ και την ΕΕ, ενώ η κυβέρνηση καλείται απλώς να το εξειδικεύσει”.

    Loading...
  • loading...