Δεν περίμενα πραγματικά να επιβεβαιωθώ τόσο γρήγορα,σχετικά με την καθυστερημένη παρέμβαση της ΔΟΕ-λόγω μη ύπαρξης πλειοψηφίας-για ένα τόσο σημαντικό θέμα,όπως η υπαγωγή των νηπιαγωγείων στους δήμους.

Έγραφα χθεςότι ,πολλές φορές, η όποια παρέμβαση ,λόγω της καθυστέρησης,καθίσταται ανεπίκαιρη και αναποτελεσματική.Σήμερα,λοιπόν,βγήκε ο υπουργός παιδείας και απέρριψε κατηγορηματικά την πρόταση της ΚΕΔΕ για τα νηπιαγωγεία και μετά από λίγες ώρες βγήκε η ανακοίνωση της ΔΟΕ που καλούσε τον υπουργό παιδείας να …απορρίψει την πρόταση της ΚΕΔΕ!!!!

Ναι έτσι ακριβώς με αυτή τη σειρά!!!
Για όσους εξακολουθείτε να απορείτε για όλα αυτά ,εξήγηση υπάρχει. Οι αποφάσεις της ΔΟΕ βγαίνουν με συγκεκριμένες πλειοψηφίες και την πλειοψηφία σήμερα στη ΔΟΕ την έχουν οι παρατάξεις εκείνες -ορισμένοι αυτοαποκαλούνται και αριστεροί- που ψήφισαν ότι ο Ομπάμα είναι ανεπιθύμητος στη χώρα μας, που ζητούσαν την κατάργηση των ΕΑΕΠ, που αποκαλούσαν το ολοήμερο παιδοφυλακτήριο, που λένε όχι στην περιγραφική αξιολόγηση, που λένε γενικώς όχι σε όλα, μέχρι να αλλάξει το “σύστημα”.

Έτσι όμως το δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο ,η ΔΟΕ , η μεγαλύτερη ομοσπονδία του δημόσιου τομέα που έχει δώσει μεγάλους αγώνες στο παρελθόν με κορύφωση την απεργία των 42 ημερών το 2006, που καθιέρωσε τον ένα χρόνο υποχρεωτική προσχολική αγωγή- όχι μόνο δεν επιτελεί τον ρόλο του , αλλά απαξιώνεται στα μάτια των συναδέλφων. Η εκπροσώπηση 80000 εκπκών ΠΕ αποτελεί μεγάλη τιμή , αλλά απαιτεί και μεγάλη ευθύνη.Ευθύνη σημαίνει να διεκδικείς,να αγωνίζεσαι,να απαιτείς, αλλά ταυτόχρονα να έχεις προτάσεις τεκμηριωμένες κι όταν χρειάζεται να παρεμβαίνεις άμεσα για να αποτρέπεις δυσάρεστες εξελίξεις για τον κλάδο.
Οι συσχετισμοί , όμως, στη ΔΟΕ διαμορφώνονται με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες δηλ. με εκλογές. Επομένως την τελική ευθύνη για τους συσχετισμούς , που κάθε φορά προκύπτουν στη ΔΟΕ , την έχουν οι συνάδελφοι που ψηφίζουν κάθε δύο χρόνια στις Γενικές Συνελεύσεις. Κι αυτό είναι καλό να το σκεφτόμαστε,πριν την όποια κριτική μας.

Υ.Γ.Να θυμίσω πως όταν ο κλάδος είχε σοβαρές και τεκμηριωμένες προτάσεις ,με τους αγώνες του τις επέβαλε:
*Ίδρυση παιδαγωγικών τμημάτων
*καθιέρωση ολοήμερου δημοτικού και νηπιαγωγείου
*Ειδικότητες στα δημοτικά
*Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί
*Εξίσωση μισθών ΠΕ και ΔΕ
*Μείωση ωραρίου με βάση τα χρόνια υπηρεσίας
*Καθιέρωση υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής για ένα χρόνο κ.α.