• Μπαλτάς: Υγιής πλουραλισμός στον ΣΥΡΙΖΑ – Αξιολόγηση των καθηγητών οι εκλογές

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔19/04/2015 - 19:58 | Author: Newsroom

    Θέση υπέρ του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας Γιάννη Πανούση για την επέμβαση των ΜΑΤ στην πρυτανεία του ΕΚΠΑ πήρε την Κυριακή ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, κάνοντας λόγο για «απολύτως προφανή παραβίαση του ασύλου» από τους αντιεξουσιαστές.

    Με αφορμή και τις ποικίλες απόψεις στελεχών του κόμματός του στο θέμα αυτό, έκανε μάλιστα λόγο για «υγιή πλουραλισμό απόψεων στον ΣΥΡΙΖΑ».

    «Είναι στα όρια του
    παράλογου οι καταλήψεις, υπάρχει μια ομάδα επειδή υπάρχουν τα ΜΑΤ θέλουν να αποδείξουν ότι υπάρχουν άμα τους κυνηγούν τα ΜΑΤ… Η παραβίαση του ασύλου είναι απολύτως προφανής καμία σχέση δεν είχαν με το χώρο» δήλωσε στο Mega. Πρόσθεσε ακόμη ότι αντίθετα με ό,τι συνέβαινε επί ΝΔ τα ματ δέχθηκαν επίθεση και έμειναν ψύχραιμα αυτό είναι μια νέα εικόνα.

    Ο υπουργός Παιδείας άφησε ακόμη το ενδεχόμενο οι εξετάσεις να γίνονται από τις σχολές, και όχι στα σχολεία. «Είναι στις σκέψεις μας» είπε, προσθέτοντας ότι «προσπαθούμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία που υπάρχει στην Παιδεία» είπε.

    Ο υπουργός επέμεινε ότι οι εκλογές είναι η αξιολόγηση των καθηγητών και γίνονται συστηματικά. «Τα Συμβούλια Ιδρύματος που έγιναν εδώ ήταν κατά τη μίμηση της Αμερικής. Θέμα αρχής είναι να ψηφίζουν οι φοιτητές, είναι ακαδημαϊκοί πολίτες» σχολίασε.

    O κ. Μπαλτάς πρόσθεσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση εκτίναξε το πρόβλημα των μετεγγραφών σε απίστευτο βαθμό. «Καταργούμε αυτό το σύστημα, γυρίζουμε στην προ Αρβανιτόπουλου εποχή με πιο αυστηρά κριτήρια» παρατήρησε.

    «Ψάχνουμε να σώσουμε τους 200 φοιτητές που έμειναν μετέωροι από τις μετεγγραφές» πρόσθεσε με αφορμή την άρνηση των διοικήσεων της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ και του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, να εγγράψουν πρωτοετείς φοιτητές που πήραν μετεγγραφή με βάση την εγκύκλιο της προηγούμενης ηγεσίας υπουργείου Παιδείας, διευκρινίζοντας ότι η ρύθμιση θα κατατεθεί το συντομότερο δυνατόν.

    Πηγή
    Loading...
  • loading...