«Στη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί καλούνται να γίνουν ενεργοί συμμέτοχοι της μαθησιακής διαδικασίας, να προσαρμόζουν τα νέα μέσα στις δικές τους μαθησιακές ανάγκες και να αποκτούν ένα συμμετοχικό ρόλο παραγωγής του δικού του εκπαιδευτικού μιντιακού υλικού», υπογράμμισε ο υφυπουργός Παιδείας, , στον χαιρετισμό που απηύθυνε στην επίσημη τελετή βράβευσης του διαγωνισμού «Κάν’ το ν’ ακουστεί 2018» στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου Τρικκαίων.

«Μέσα από τέτοιες καινοτόμες πρακτικές, βιωματικής προσέγγισης της γνώσης μπορούν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης να αναπτύξουν καλύτερα μηχανισμούς κατανόησης και παραγωγής λόγου, να συνεργαστούν, να αποκτήσουν διευρυμένες δυνατότητες αυτό- έκφρασης και οπτικοακουστικής συνείδησης», σημείωσε επίσης ο υφυπουργός Παιδείας.

«Ο ίδιος δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι «συγχαίρουμε τα σχολεία που συμμετείχαν, τους εκπαιδευτικούς που καθοδήγησαν τους και τα μέλη της επιτροπής που αξιολόγησαν τις ψηφιακές δημιουργίες. Πρωτίστως όμως συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες που συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν πρωτότυπα οπτικοακουστικά μηνύματα και μέσω της παραγωγικής διαχείρισης των νέων τεχνολογιών, όπως είναι το διαδικτυακό ραδιόφωνο, να μετατραπούν από παθητικοί δέκτες σε κριτικούς αναγνώστες, κοινωνούς της πληροφορίας και επικοινωνιακά εγγράμματους ανθρώπους».