• Μείωση της ύλης στο Λύκειο

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔28/12/2014 - 17:35 | Author: Newsroom

    Τις απόψεις των Σχολικών Συμβούλων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ζητά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως προς την επάρκεια του διδακτικού χρόνου καθώς και για τα στοιχεία της ύλης που θα μπορούσαν να αφαιρεθούν από αυτή των μαθημάτων του Λυκείου.

    Για να διαπιστωθούν τα παραπάνω καλεί τους Σχολικούς Συμβούλους να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους στην πλατφόρμα του Ερωτηματολογίου.

    Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της διαδικασίας διαμόρφωσης μιας ολοκληρωμένης πρότασης για τον εξορθολογισμό της διδακτέας – εξεταστέας ύλης των μαθημάτων του Λυκείου που εξετάζονται με θέματα που προέρχονται κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

    Μετά την είσοδό σας στην πλατφόρμα του Ερωτηματολογίου, οι Σχολικού Σύμβουλοι παρακαλούνται να επιλέξουν Τύπο Λυκείου, Τάξη και Μάθημα / Κλάδο για να προχωρήσουν στην καταγραφή των παρατηρήσεών τους σχετικά με την κάλυψη της διδακτέας – εξεταστέας ύλης στα γνωστικά αντικείμενα που εξετάζονται κατά 50% με θέματα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

    Οι παρατηρήσεις θα πρέπει να αφορούν όλα τα μαθήματα που εποπτεύονται από την ειδικότητά τους. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι παρακαλούνται να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους για τα μαθήματα της ειδικότητάς τους στους διαφορετικούς τύπους Λυκείου που έχουν στην εκπαιδευτική περιφέρειά τους (Ημερήσιο ΓΕΛ, Εσπερινό ΓΕΛ, Ημερήσο ΕΠΑΛ, Εσπερινό ΕΠΑΛ, Καλλιτεχνικό, Μουσικό, Εκκλησιαστικό). Επισημαίνεται ότι ως διδακτικός χρόνος υπολογίζεται αυστηρά ο προβλεπόμενος σε ετήσια βάση από το αντίστοιχο ωρολόγιο πρόγραμμα (π.χ. για δίωρο ανά εβδομάδα γνωστικό αντικείμενο υπολογίζεται ότι πραγματοποιούνται περίπου 48 – 50 ώρες ανά διδακτικό έτος).

    Η είσοδος στο Ερωτηματολόγιο πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας “Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Δ. 152/2013) ” πατώντας εδώ.

    Καλόγηρος Βασίλειος news,gr

    Loading...
  • loading...