ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

Δεν είμαστε εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής. Δεν έχουμε ασχοληθεί καν με το αντικείμενο και δεν είχαμε ποτέ στις τάξεις μας μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και με πιο σοβαρά προβλήματα (αυτισμό κλπ) δεδομένου ότι αυτοί ήταν ενταγμένοι στις τάξεις Ειδικής Αγωγής και υποστηρίζονταν από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής τα προηγούμενα χρόνια.

Φέτος και νέοι μαθητές της Α Γυμνασίου έχουν παρόμοια σοβαρά προβλήματα (αυτισμό κλπ) .

Τώρα που κοντεύει να τελειώσει το 1ο τρίμηνο ερωτάται ο κ. Υπουργός :

Mε ποιο τρόπο θα βαθμολογηθούν και θα εξεταστούν οι μαθητές αυτοί δεδομένου ότι δεν έχουν προσληφθεί καθηγητές Ειδικής Αγωγής στα σχολεία μας ;

Και μη μας πείτε με προφορική εξέταση από εμάς που δεν μπορούμε καν να επικοινωνήσουμε με τέτοια παιδιά και που δεν μπορούμε καν να τα βοηθήσουμε.

Αυτή η τριτοκοσμική κατάσταση οφείλει να τερματιστεί άμεσα και την θεωρούμε απαράδεκτη για Ευρωπαικό Σχολείο.

Η γνώμη μας είναι να μην μπει βαθμός στο 1ο Τρίμηνο για τους μαθητές αυτούς μέχρι να γίνει η πρόσληψη των καθηγητών Ειδικής Αγωγής.

Αναμένουμε την απάντηση σας