ΜΕ ΔΥΟ γραμμές κατεβαίνουν στη διαπραγμάτευση για την των σχολικών μονάδων οι εκπαιδευτικοί.

Σε αντίθεση με την , που αντέδρασε έντονα στη μοριοδότηση των σχολείων έτσι όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, η Διδασκαλική Ομοσπονδία εκτίμησε ότι η πρόταση έχει μεν προβλήματα, λάθη και σημεία που χρήζουν επανεκτίμησης, αλλά μπορεί να αποτελέσει τη βάση μιας σοβαρής συζήτησης.

 

Το υπουργείο Παιδείας έσπευσε να απονείμει εύσημα στη ΔΟΕ και με ανακοίνωση χαρακτήρισε θετική τη στάση του συνδικαλιστικού οργάνου των δασκάλων, καλώντας τη Διδασκαλική Ομοσπονδία να υποβάλει τη διαμορφωμένη τελική πρότασή της.
Η κατάταξη των σχολείων γίνεται με βάση τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων, τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών, την οργανικότητα, την απόστασή τους από την έδρα του νομού, τις συγκοινωνιακές συνθήκες, το υψόμετρο.
Επιπλέον, μοριοδοτούνται με 14 μόρια τα μονοθέσια και τα διθέσια δημοτικά σχολεία, που χαρακτηρίζονται δυσπρόσιτα και κατατάσσονται στην κατηγορία ΙΓ. Τα δημοτικά κατατάσσονται σε 13 κατηγορίες και τα γυμνάσια λύκεια σε 12 κατηγορίες, αναφέρει η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ