Λοβέρδος – “Τα μαθήματα των μη βασικών ειδικοτήτων μπορούν να τα κάνουν και άλλοι”

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔25/11/2014 - 18:21 | Author: Newsroom

Αν στην αλλαγή που προωθούμε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενσωματωθεί το Κοινωνικό Σχολείο στο ημερήσιο πρόγραμμα, εκεί τους χρειάζεσαι”.

Το παραπάνω δήλωσε ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στις ειδικότητες που θα έχουν προτεραιότητα σε διορισμούς εάν η εκπαίδευση βγει από το 1 προς 10.

Ο κ. Λοβέρδος δήλωσε ότι δεν είναι βέβαιος ότι στον εσωτερικό πια καταμερισμό που θα κάνουν το υπουργείο ή τα ιδρύματα, θα έχουν προτεραιότητα ειδικότητες που δεν είναι κύριες.

Ο υπουργός συνδύασε, όπως προειπώθηκε, τις ανάγκες σε μελλοντικούς διορισμούς εκπαιδευτικών δευτερευουσών ειδικοτήτων με την προώθηση της μεταρρύθμισης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

“Εάν προχωρήσει, είναι απολύτως αναγκαίοι. Εάν δεν προχωρήσει, εκτιμώ ότι η ανάγκη ως προς αυτούς είναι δευτερεύουσα και τα μαθήματα αυτά που αναφέρετε ως μορφή παράλληλης ανάθεσης, μπορούν να τα κάνουν και άλλοι”, επεσήμανε ο υπουργός.

Ο κ. Λοβέρδος αναφερόμενος στα πιο πάνω είπε μεταξύ των άλλων: “Θα μου πείτε ότι αυτό είναι σκληρή απάντηση στους ανθρώπους αυτούς. Εγώ δεν θέλω να λέω ψέματα. Σε μεμονωμένα αιτήματα που ψηφιακώς κατατίθενται στο υπουργείο μέσα από το διαδίκτυο, έτσι απαντώ, όπως σας απαντώ εδώ, στην αίθουσα αυτή”.

Σχολικά κενά: Προτεραιότητα σε προσλήψεις βασικών ειδικοτήτων

Τοποθέτηση του υπουργού Παιδείας στη Βουλή

Προτεραιότητα σε βασικές ειδικότητες δίνει ο Υπουργός Παιδείας όπως εξάγεται από τα όσα δήλωσε στην Ολομέλεια της Βουλής, απαντώντας σε ερώτηση για την ειδικότητα της Οικιακής Οικονομίας.

Χαρακτηριστικά, δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας απευθυνόμενος στον κ. Λυκουρέντζο που κατέθεσε την ερώτηση:

“Εάν είχατε μια θέση εσείς -ήσασταν εσείς στο πόστο που ήσασταν πριν από κάποια χρόνια, τώρα εν μέσω κρίσης που δεν υπάρχουν χρήματα και που ξεκινάς τη χρονιά με τα πεντακόσια κενά ότι και να γίνει, ζητήσαμε 16.500 αναπληρωτές, πήραμε δεκαέξι χιλιάδες, άρα ξεκινούσαμε με πεντακόσια κενά- και σας ζητούσαν να κάνετε επιλογή, τι θα επιλέγατε;

Φιλόλογο, νηπιαγωγό, δάσκαλο ή κάτοχο του πτυχίου και φυσικά αρμόδιο να διδάξει θέματα Οικιακής Οικονομίας -και όπως λέτε ωραία- να πάρει και παράλληλες αναθέσεις σε συναφή αντικείμενα, όπως είναι ας πούμε η Γεωγραφία;

Εγώ στη θέση σας –και εσείς νομίζω- θα λέγατε πρώτα ένα φιλόλογο, ένα δάσκαλο, ένα νηπιαγωγό, έναν μαθηματικό, έναν φυσικό, δηλαδή τα βασικά”.

Καλόγηρος Βασίλειος news.gr

Loading...