Παράσταση διαμαρτυρίας στην διευθύντρια Περιφερειακής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Ελένη Αναστασοπούλου πραγματοποίησαν σήμερα ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η ΕΛΜΕ ν. Λάρισας. Οι εκπαιδευτικοί καλούν το Υπουργείο Παιδείας, να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς, ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν κανονικά, να συστήσει νέες οργανικές θέσεις για όλα τα διδακτικά αντικείμενα και να επανεξετάσει το σύνολο των μετατάξεων με βάση τη νομιμότητα και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και να άρει όλες τις αδικίες που δημιούργησαν. Επίσης καλούν την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και τη διεύθυνση Π.Ε. Λάρισας «να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου για την επόμενη σχολική χρονιά με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια και όχι τις εντολές και τις Ε.Ε. και τις δεσμεύσεις των μνημονίων».

Αναλυτικά το ψήφισμα διαμαρτυρίας που επέδωσαν στην κα Αναστασοπούλου έχει ως εξής:
Αν και έχουμε φτάσει στη μέση της σχολικής χρονιάς και στον μήνα Φεβρουάριο , οι σχολικές τάξεις παραμένουν με αρκετά κενά σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων και σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής..
Αναφέρουμε μερικά από αυτά:
Μουσικής Π.Ε.16: Το Δημοτικό Σχολείο Πυργετού .
Εικαστικών Π.Ε.08: Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας και το 42ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας.
Γερμανικών Π.Ε. 07: tο 1ο Δημοτικό Σχολείο Φαρσάλων, το Δημοτικό Σχολείο Μακρυχωρίου, το Δημοτικό Σχολείο Συκουρίου, Δημ. Σχολείο Δέντρα – Πλατανούλια και το Δημοτικό Σχολείο Αρμενίου.
Αγγλικών Π.Ε.06: Το 33ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, το Δημοτικό Σχολείο Δήμητρας, το Δημοτικό Σχολείο Ανάβρας, το Δημοτικό Σχολείο Ροδιάς και το Δημοτικό Σχολείο Στομίου.
Από τις 69 εγκεκριμένες παράλληλες στηρίξεις προσλήφθηκαν εκπαιδευτικοί και λειτουργούν οι 48. Επίσης 6 θέσεις κατ΄οίκον διδασκαλία παραμένουν κενές.
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι οι ώρες των μαθημάτων που έχουν χαθεί δεν πρόκειται να αναπληρωθούν.
Επίσης, με την πρόσφατη τροπολογία το Υπουργείο Παιδείας αλλάζει εντελώς τον χαρακτήρα και τον προσανατολισμό των τμημάτων ένταξης, αφού χρεώνει στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη δομή αυτή ρόλο “part time” παράλληλης στήριξης μικρότερου αριθμού μαθητών σε κάθε σχολική μονάδα. Καλλιεργεί αντιλήψεις για το ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί την πανάκεια για τις εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών στο όνομα της συνεκπαίδευσης, συμπερίληψης. Μειώνει τον εκπαιδευτικό χρόνο και τις στοχευμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή που υποστηρίζεται στο Τμήμα Ένταξης.
Η τροπολογία ακολουθεί τις οδηγίες της ΕΕ για την υποβάθμιση των σταθερών δομών της ειδικής εκπαίδευσης, με άλλοθι το επιχείρημα της πλήρους ένταξης μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά σχολεία. Στοχοποιεί τους μαθητές με αναπηρία που υποστηρίζονται σε δημόσιες και δωρεάν δομές ειδικής αγωγής και επιδιώκει τη μείωση του κρατικού κόστους για την εκπαίδευσή τους. Το υπουργείο υλοποιεί δεσμεύσεις προηγούμενων κυβερνήσεων με περισσό ζήλο και προετοιμάζει το έδαφος για νέο χορό προγραμμάτων ΕΣΠΑ στο όνομα της συνεκπαίδευσης.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας, να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των κενών με μόνιμους διορισμούς, ώστε τα σχολεία να λειτουργήσουν κανονικά. Σύσταση νέων οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα και επανεξέταση του συνόλου των μετατάξεων με βάση τη νομιμότητα και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και η άρση όλων των αδικιών που δημιούργησαν.
Επίσης καλούμε την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και τη διεύθυνση Π.Ε. Λάρισας να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου για την επόμενη σχολική χρονιά με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια και όχι τις εντολές και τις Ε.Ε. και τις δεσμεύσεις των μνημονίων.
Ως εκπαιδευτικοί και ως γονείς δεν πρόκειται να ανεχθούμε καμία έκπτωση στην απαίτησή μας για κάλυψη όλων των κενών. Είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιστούμε το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση και τη ζωή.

ert.gr