Κύριε Υπουργέ Παιδείας,»Μπορούμε να σημειώνουμε επάνω στη φωτοτυπία των θέματων που μας δίδεται;»

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔15/05/2015 - 17:35 | Author: Newsroom

Λάβαμε την παρακάτω επιστολή σχετικά με τις Πανελλήνιες 2015 με την παρακάτω λογική:

«Κάθε χρόνο τα παιδιά κάνουμε αυτή την ερώτηση στους καθηγητές μας διοτι ακούμε πως είναι ζήτημα του επιτηρητή και πως κάποιες φορές δεν μας αφήνουν ή μας επιτρέπουν να σημειώσουμε ελαφρά με μολύβι κι έπειτα να τα σβήσουμε.

Μας πρότειναν λοιπόν οι ίδιοι οι καθηγητές να καταφύγουμε σε αυτή την επιστολή για να είμαστε βέβαιοι.
Περισυ δεν υπήρχε οδηγία επάνω στα θέματα που να απαγορεύει αυτό το γεγονός, απ’ ότι όμως μας ενημέρωσαν οι ίδιοι οι καθηγητές σε παλαιότερες χρονιές δεν επιτρεπόταν και ήταν κάτι που ξένιζε και τους ίδιους.»

Aκολουθεί η επιστολή τους

Κύριε Υπουργέ Παιδείας,

Ως μαθητές της Τρίτης τάξης του Λυκείου, οι οποίοι στις 18 Μαΐου αυτής της χρονιάς, θα εξεταστούμε Πανελλαδικώς, με στόχο την εισαγωγή μας σε κάποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ, θα θέλαμε να καταθέσουμε έναν σημαντικό προβληματισμό μας.
Το ζήτημα που μας απασχολεί, είναι αν μπορούμε να σημειώνουμε επάνω στη φωτοτυπία των θέματων που μας δίδεται.
Και στις τρεις κατευθύνσεις η καταγραφή σημειώσεων ή η υπογράμμιση ορισμένων σημείων από τα θέματα είναι απαραίτητη. Παραδείγματος χάρη στην έκθεση, μάθημα γενικής παιδείας, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να χειριστούμε την περίληψη δίχως υπογράμμιση και καταγραφή των σημαντικότερων στοιχείων πάνω στη φωτοτυπία. Άλλωστε η διδασκαλία της περίληψης όλα αυτά τα χρόνια βασιζόταν στην αναζήτηση πλαγιότιτλων, λέξεων κλειδιών κλπ. Το πρόχειρο σε αυτή την περίπτωση δε μας διευκολύνει γιατί είναι πολύ εύκολο να μας διαφύγει κάποια πληροφορία χωρίς την υπογράμμιση της μέσα στο κείμενο. Το ίδιο πρόβλημα ισχύει και στα υπόλοιπα μαθήματα, τόσο της θεωρητικής (πχ. αδίδακτο κείμενο) όσο και της τεχνολογικής και θετικής κατεύθυνσης.
Παρ’ ότι αντιλαμβανόμαστε τη σκοπιμότητα αυτής της οδηγίας (την αποφυγή κρουσμάτων αντιγραφής) εξακολουθεί να μας φαίνεται παράλογη κι ανούσια, άλλωστε η ύπαρξη επιτηρητών είναι αρκετή ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αντιγραφή.
Γι’ αυτό Κύριε Υπουργέ, ζητάμε να διευκρινιστεί ως οδηγία στις Λυκειακές Επιτροπές,να επιτρέπετε στους μαθητές να υπογραμμίζουν και να κρατούν σημειώσεις πάνω στη φωτοτυπία των θεμάτων, δηλαδή κάτι αυτονόητο και πολύ απλό σε εφαρμογή.
Ευελπιστούμε να κατανοήσετε και να σεβαστείτε τον κόπο, την κούραση και την αγωνία μας.

Ευχαριστούμε πολύ,
Oι πρόεδροι των Λυκείων:
Γενικό Λύκειο Νέας Αλικαρνασσού.
1ο Λύκειο Ηρακλείου – Καπετανάκειο.
2ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείού.
3ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
4ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
5ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
6ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
7ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
8ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
11 Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
13 Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.
Μουσικό Λύκειο Ηρακλείου.
Καλλιτεχνικό Λύκειο Ηρακλείου.
Γενικό Λύκειο Αρχανών.
Γενικό Λύκειο Μελεσών.
Γενικό Λύκειο Χάρακα.
Γενικό Λύκειο Αγίου Μύρωνα.

iPaideia.gr

Loading...