Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ Πλάνη ὁ καθαγιασμὸς δύο Ἁγίων Ποτηρίων εἰς μίαν θ. Λειτουργίαν. Λογικῶς καί θεολογικῶς ἀπαράδεκτος καινοτομία. Γράφει ὁ πρωτοπρεσβ. π. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης.

➢ Ἀστυνόμευσις τῆς σκέψεως ἐπιβάλλεται διὰ τῶν νέων Θρησκευτικῶν; Τοῦ κ. Παναγιώτου Τσαγκάρη, Γενικοῦ Γραμματέως τῆς Πανελληνίου Ἑνώσεως Θεολόγων.
➢ Τό μεγαλεῖον τῆς τελωνικῆς συντριβῆς. Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου π. Μάρκου Κ. Μανώλη (†)
➢ Ἐπιστολὴ Σεβ. Πειραιῶς πρὸς τὸν Κόπτην Πατριάρχην.
➢ Στ. Γιαγκάζογλου: Ἡ πολιτεία ἀποφασίζει, ὄχι ἡ Ἐκκλησία.
➢ Ὑποβολεῖς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ εἶναι αἱ μασονικαὶ στοαί. Τοῦ κ. Γεωργίου Παπαδάκη.
➢ Τὸ Ἅγιον Ὄρος καὶ αἱ ἐπισκέψεις πολιτικῶν.
➢ Ἡ Σιὼν κατὰ τοῦ Σιωνισμοῦ. Μία ἑλληνορθόδοξος κριτικὴ ἐναντίον τῆς ἀοράτου δικτατορίας τῶν Σιωνιστῶν. Γράφει ὁ κ. Διόδωρος Ράμμος, Ἱστορικός-Ἀρχαιολόγος.
➢ Πιστοὶ χριστιανοὶ νὰ κυβερνήσουν τὴν Χώραν. Γράφει ὁ Ἁγιορείτης μοναχὸς Ἀβραάμ, Καλύβη Μετ/σεως (Προβάτα).
➢ Τὰ προβλήματα τῶν Ἑλλήνων τῆς Βορείου Ἠπείρου σήμερα.
➢ «Ἡ ἐκκλησιαστικὴ διπλωματία μπορεῖ νὰ πάει ἐκεῖ ὅπου ἡ κλασσικὴ δὲν μπορεῖ»!
➢ Παραμένει ἄγνωστον ἂν πρόκειται ὄντως διὰ τὸ σκήνωμα τῆς Ἁγίας Ἑλένης! Ὁ Θεοφι. Φαναρίου ἀλλάζει τὰ ἐνδύματα τοῦ σκηνώματος, διὰ νὰ ἀποφύγη τὰς ἀντίδράσεις!
Γεγονότα καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.