ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΓΙΑ “ΔΙΑΛΟΓΟ” ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

Ρεσιτάλ υποκρισίας αλλά και προσπάθεια να αποσπάσει τη συναίνεση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας σε προαποφασισμένες νεοφιλελεύθερες αλλαγές που προωθούνται μέσω της έκθεσης (2011) και της εργαλειοθήκης του Ο.Ο.Σ.Α. είναι ο προσχηματικός διάλογος που εξήγγειλε ο Υπουργός Παιδείας.

Οι διακηρύξεις για διάλογο «από μηδενική βάση» και σε «λευκό χαρτί» καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα, από τη στιγμή που και δια στόματος του κ. Φίλη το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθούν οι «μεταρρυθμίσεις» που θα υλοποιηθούν από τη νέα σχολική χρονιά απαιτούν την αποδοχή της σκληρής πραγματικότητας της μνημονιακής δημοσιονομικής προσαρμογής και τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής με βάση τους στόχους που καθορίζει η ΕΕ και ο ΟΟΣΑ.

Οι τοποθετήσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου όπως «ο εξορθολογισμός των εκπαιδευτικών διαδικασιών, χρειάζονται δείγματα απλοποίησης εντός του σχολείου που σημαίνει εξοικονόμηση πόρων δηλαδή δυναμικού εντός της εκπαίδευσης» μεταφράζεται σε μείωση των προσλήψεων όχι μόνο στο όνομα της δημοσιονομικής προσαρμογής αλλά στο όνομα της παιδαγωγικής!!!

Στα ίδια πλαίσια και η τοποθέτηση ότι «…η αντιμετώπιση δομικών προβλημάτων της εκπαίδευσης συναρτάται με την αξιολόγηση της έκθεσης του ΟΟΣΑ για την αξιολόγηση της εκπαίδευσης στη βάση των βέλτιστων διεθνών πρακτικών», όπου μαζί με τη συγκρότηση «επιτροπής εμπειρογνώμων» που μαζί με τον ΟΟΣΑ θα διαμορφώσουν τις θέσεις του υπουργείου για την αξιολόγηση και το ωράριο των εκπαιδευτικών, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά εκπαιδευτικό.

Η κυβέρνηση θέλει να ακούσει τη «φωνή του εκπαιδευτικού» μέχρι εκεί που δεν θα θίγει τα ιερά και τα όσια των ευρωενωσιακών εκπαιδευτικών πολιτικών, τις αξιολογήσεις του ΟΟΣΑ, τις μνημονιακές πολιτικές.

Οι εκπαιδευτικοί δε θα συναινέσουμε!

Καλούμε την Ομοσπονδία να μην συμμετέχει στο διάλογο που στόχο να εμπλέξει την εκπαιδευτική κοινότητα στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και να οργανώσει την αντίδραση του εκπαιδευτικού κινήματος για την ανατροπή της αντιεκπαιδευτικής, μνημονιακής πολιτικής ΕΕ-ΟΟΣΑ-κυβέρνησης.