• Κάλεσμα αδιόριστων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στα γραφεία ΟΛΜΕ 7/3

    ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔03/03/2015 - 22:08 | Author: Newsroom

    5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ!

    Όλοι και όλες στην συνέλευση αδιόριστων, αναπληρωτών, ωρομίσθιων εκπαιδευτικών

    Σάββατο, 7 Μαρτίου, 6μμ, στα γραφεία της ΟΛΜΕ, Κορνάρου 2 &

    Ερμού, Αθήνα

    • Σ’ αυτά τα πέντε χρόνια η πραγματική αναλογία μεταξύ προσλαμβανόμενων και συνταξιοδοτούμενων εκπαιδευτικών δεν είναι καν η μνημονιακή αναλογία 1:5 και στη συνέχεια 1:10 αλλά στην καλύτερη των περιπτώσεων 1:50 για τις περισσότερες ειδικότητες. Την ίδια στιγμή δεν έχουν ακόμη διοριστεί οι εκατοντάδες διοριστέοι του ΑΣΕΠ του 2008, ενώ οι αναπληρωτές βρισκόμαστε σε μόνιμη εργασιακή ανασφάλεια και περιπλάνηση, με μισθούς στα όρια της επιβίωσης, με το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή εργασία να διαγράφεται ως «αναχρονισμός», με προοπτική την μόνιμη και δια βίου αναπλήρωση …
    • Την τελευταία διετία δεν υπάρχει η παραμικρή δέσμευση για μαζικούς διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών παρά τις 32.000 συνταξιοδοτήσεις της τελευταίας τριετίας. Συγχρόνως, με συγκεκριμένους αριθμούς 2.437 σχολικές μονάδες συγχωνεύθηκαν σε 1.122, ενώ καταργήθηκαν 605, δημιουργώντας το φαύλο κύκλο ανεργίας αναπληρωτών που είχαν υπηρετήσει χρόνια το δημόσιο σχολείο …
    • Το μέλλον των αδιόριστων εκπαιδευτικών διαγράφεται δυσοίωνο: με βάση το νόμο 3848/2010 (ν. Διαμαντοπούλου) στους επόμενους διαγωνισμούς δεν θα προβλέπεται καν συγκεκριμένος αριθμός διοριστέων. Συγχρόνως, η ανώτατη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας θα είναι 16,80 μόρια, με ανώτατο όριο 60 μήνες προϋπηρεσίας – ακόμη κι αν έχουμε εργαστεί ως δια βίου αναπληρωτές από το 2005, με σχεδόν 100 μήνες -, ενώ αυτή δεν θα υπολογίζεται με 1 μόριο ανά μήνα και, συνεπώς, θα απαξιώνεται…
    • Η ηγεσία Λοβέρδου κατήργησε ως «παράνομη» (!) την προϋπηρεσία μας για δύο ολόκληρα χρόνια, από το 2010-2012, επικαλούμενη το κλείδωμα των πινάκων με βάση το νόμο 3848/2010, επειδή δεν έγινε δήθεν ο προβλεπόμενος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ! Συγχρόνως, αποφάσισε τη διπλή μοριοδότηση μόνο από το 2012 και στο εξής στα παλιά δυσπρόσιτα (με το νόμο του 2004) για τους τωρινούς πίνακες που θα καταρτιστούν από του χρόνου έως τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Έτσι, αν οι ρυθμίσεις Λοβέρδου μείνουν άθικτες από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, θα δημιουργήσουν κατάφωρες αδικίες στους πίνακες καταργώντας την εργασία χιλιάδων αναπληρωτών που υπηρετούσαν σε δυσπρόσιτα σχολεία κατά τη διετία 2010-2012, όπου το Υπουργείο τους έστελνε κατά κανόνα στη μέση της σχολικής χρονιάς.
    • Σ’ αυτές τις συνθήκες τα ποσοστά σχολικής διαρροής είναι τεράστια, ενώ το δημόσιο σχολείο δεν προσφέρει μόρφωση αλλά μόνο εξεταστικά αξιοποιήσιμη γνώση σε πακέτα σημειώσεων.

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΜΑΧΗΣ…

    Σε αυτές τις συνθήκες οφείλουμε να παλέψουμε συλλογικά και μαζικά για να κατοχυρώσουμε τις θέσεις και τα δικαιώματά μας. Με τις διεκδικήσεις και τους αγώνες μας μπορούμε να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο της μνημονιακής καταστροφής και να ανοίξουμε το δρόμο της κατοχύρωσης των αιτημάτων μας. Το λιγότερο που μπορεί να κάνει η νέα κυβέρνηση, αν θέλει να επαγγέλλεται την «κοινωνική σωτηρία», είναι η γενναία χρηματοδότηση του δημόσιου σχολείου, οι μαζικοί διορισμοί για την ουσιαστική λειτουργία του, η υπεράσπιση της μόρφωσης ως αγαθού για όλα τα παιδιά, η παιδαγωγική ελευθερία και η εργασιακή δημοκρατία. Αντ’ αυτών η πρόσφατη συνάντηση μεταξύ της ΟΛΜΕ και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου κάθε άλλο παρά αλλαγή σελίδας έδειξε: δεν υπήρξαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις ούτε για μαζικούς διορισμούς, ούτε για στοιχειώδεις μισθολογικές αυξήσεις για να ζούμε αξιοπρεπώς από τον μισθό μας, ούτε για ριζική μείωση των μαθητών ανά τμήμα.

    Το τελευταίο μάλιστα διάστημα πληθαίνουν οι διαρροές από κύκλους του Υπουργείου Παιδείας για αλλαγή του συστήματος πρόσληψης και διορισμού εκπαιδευτικών. Από την πλευρά μας διαμηνύουμε ότι οποιοδήποτε σύστημα πρόσληψης δεν πρόκειται να λύσει κανένα απολύτως πρόβλημα εφόσον αποδέχεται τη σημερινή χρόνια άθλια κατάσταση να λειτουργούν τα σχολεία με περιοδεύοντες εκπαιδευτικούς από την Κρήτη μέχρι τον Έβρο και από τα Δωδεκάνησα μέχρι την Κέρκυρα, χωρίς να συνεπάγεται το αυτονόητο: μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών σε συνθήκες ραγδαίας συρρίκνωσης του κλάδου και μετονομασίας του τεράστιου αριθμού των οργανικών κανών σε λειτουργικά. Ούτε βεβαίως είναι δυνατόν να ορίζονται οι διορισμοί από αποφάσεις του ΣτΕ (που έκρινε συνταγματικές τις καταργήσεις των ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ…), ούτε να υπόκεινται στις δεσμεύσεις της δημοσιονομικής πολιτικής και των emails Βαρουφάκη, αλλά να εναπόκεινται σε πολιτική απόφαση και συνιστούν μέτρο της έγνοιας της κοινωνίας για τα παιδιά που μεγαλώνει.

    Επίσης, είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι σε οποιοδήποτε σύστημα πρόσληψης προϋποθέτει μεταπτυχιακούς ή διδακτορικούς τίτλους τη στιγμή που αυτοί δεν προσμετρώνται καν μισθολογικά, ενώ η παιδαγωγική επιμόρφωση πρέπει να παρέχεται από δημόσιο φορέα μετά τον διορισμό και σε καμία περίπτωση να μην αποτελεί προαπαιτούμενο πρόσληψης. Σε διαφορετική περίπτωση η νέα ηγεσία του Υπουργείου θα υλοποιεί τον επαίσχυντο νόμο Διαμαντοπούλου και οφείλει να μας βρει απέναντί του.

    ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,

    ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

    Να αγωνιστούμε για αυτά που δικαιούμαστε και αξίζουμε με πανεκπαιδευτικό μέτωπο, να εγγραφούμε στα σωματεία μας, να συσπειρωθούμε σε γραμματείες αναπληρωτών σε κάθε ΕΛΜΕ και Διδασκαλικό Σύλλογο, όπου θα έχουμε φωνή και λόγο, παίρνοντας τις τύχες μας στα χέρια μας. Να συμμετάσχουμε στις γενικές συνελεύσεις και τις κινητοποιήσεις του επόμενου διαστήματος:

    • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ ΜΕ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΛΗΨΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ με βάση τις πραγματικές ανάγκες με τη αναλογία 1:1. Άμεση κατάργηση της μνημονιακής αναλογίας 1:5. Άμεσος διορισμός όλων των διοριστέων. Κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ που ακυρώνει τις σπουδές και τα πτυχία μας. Άμεσος διπλασιασμός του εισαγωγικού μισθού για τον πρωτοδιόριστο εκπαιδευτικό.
    • Προσλήψεις αναπληρωτών αποκλειστικά για τα λειτουργικά κενά με δωδεκάμηνες συμβάσεις και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Κατάργηση της ωρομισθίας, του θεσμού των ΑΜΩ και της ελαστικής εργασίας. Καμιά σκέψη για εισαγωγή του θεσμού του voucher στο χώρο της εκπαίδευσης. Πλήρης υπολογισμός ενσήμων σε ημέρες απεργίας, αναρρωτικές άδειες και άδειες εγκυμοσύνης. Μέτρα προστασίας της μητρότητας των αναπληρωτριών συναδελφισσών με πλήρη καταβολή του μισθού τους.
    • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, ειδικού επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού στις δομές ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑΕ) από το Σεπτέμβριο με αδιάβλητο και διαφανή τρόπο.
    • Άνοιγμα των πινάκων από το 2010 και έπειτα και καταμέτρηση όλης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών κατά τα τέσσερα τελευταία σχολικά έτη. Κατάργηση του νόμου 3848/2010 (Διαμαντοπούλου) που απαξιώνει και κονιορτοποιεί την προϋπηρεσία δεκάδων χιλιάδων αναπληρωτών. Άμεση άρση της διετούς τιμωρητικής διαγραφής μας από τους πίνακες σε περίπτωση άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης. Άμεση κατάργηση της ρύθμισης Αρβανιτόπουλου για μεταφορά των αναπληρωτών σε άλλη διεύθυνση από αυτήν της πρόσληψης και τοποθέτησης. Άμεση κατάργηση του ενδεχομένου απόλυσης – με απόφαση των οικείων ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ – των αναπληρωτών σε περίπτωση εξάντλησης της δεκανθήμερης αναρρωτικής άδειας λόγω ασθένειας ή προβλημάτων υγείας και καταγραφή της προϋπηρεσίας.
    • Επαναλειτουργία των αντισταθμιστικών προγραμμάτων της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας από την αρχή του σχολικού έτους. Πλήρης διαφάνεια στις προσλήψεις αναπληρωτών στα προγράμματα αυτά από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
    • Έγκαιρες υπηρεσιακές μεταβολές (συνταξιοδοτήσεις – παραιτήσεις – αποσπάσεις) και πλήρης διαφάνεια στην καταγραφή και ανακοινοποίηση των λειτουργικών κενών και τις συνακόλουθες προσλήψεις. Υπολογισμός των κενών με βάση τις πρώτες αναθέσεις για κάθε ειδικότητα.

    – Όχι στον ατομικό φάκελο προσόντων. Προσμέτρηση των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων των αναπληρωτών για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη. Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη. Ούτε κουβέντα για Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας. Παιδαγωγική επιμόρφωση μετά τον διορισμό.

    • Επίδομα ανεργίας χωρίς όρους και προϋποθέσεις για τους ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς και για όλους τους ανέργους.
    • Όχι στο «Νέο» Λύκειο της κατάρτισης, της μαθητείας και της εξεταστικής απόρριψης. Πραγματική κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων. Ενιαίο υποχρεωτικό δωδεκάχρονο σχολείο με πλήρη μόρφωση για όλα τα παιδιά και γενναία αύξηση των δαπανών. Δίχρονη προσχολική αγωγή. Κανένα παιδί εκτός εκπαιδευτικών δομών, κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. Επαναλειτουργία των καταργημένων τομέων στα ΕΠΑΛ. Μπλόκο στις καταργήσεις σχολικών μονάδων και συγχωνεύσεις τμημάτων και στο μηχανισμό κατασκευής πλεοναζόντων εκπαιδευτικών. 20 μαθητές ανά τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια για στοιχειωδώς καλύτερα παιδαγωγικά και μαθησιακά αποτελέσματα, 15 μαθητές στις τάξεις της Ά και ΄Β δημοτικού. Μείωση του διδακτικού ωραρίου και επαναφορά του στα προηγούμενα επίπεδα. Όχι στις υποχρεωτικές υπερωρίες.
    • Παιδαγωγική ελευθερία και εργασιακή δημοκρατία στο σχολείο. Κατάργηση ολόκληρου του αντιδημοκρατικού πλαισίου της αξιολόγησης-χειραγώγησης-μισθολογικής καθήλωσης-απόλυσης.
    • Πλήρης ξενόγλωσση, καλλιτεχνική και αθλητική αγωγή στο σχολείο και επαναφορά των ωρών διδασκαλίας των εν λόγω μαθημάτων. Αναθέσεις μαθημάτων με παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια.

    Να ανασυγκροτήσουμε τα συλλογικά μας όργανα, να αγωνιστούμε για όσα μας ανήκουν!

    Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...