Στις εμπειρίες των δασκάλων, στις κοινές δράσεις με τους μαθητές τους, στρέφεται το ενδιαφέρον του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία. “Θέλουμε να ακούσουμε τις πρωτοβουλίες που πήραν στα σχολεία τους, από τους λαχανόκηπους που φτιάχνουν μέχρι τη σύνδεση των μαθημάτων με την τοπική ιστορία των περιοχών στις οποίες διδάσκουν”, λέει ο Κώστας Γαβρόγλου, πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, αναφερόμενος στις επεξεργασίες περί διοργάνωσης ενός συνεδρίου αφιερωμένου στον σκοπό αυτό.

“Θα συνεχίσουμε τις ακροάσεις στην Επιτροπή, αλλά πρέπει να δούμε με ποιο τρόπο παράλληλα θα επωφεληθούμε και από την εμπειρία άλλων χωρών, με τα μέτρα που έλαβαν και τις αντιδράσεις, όπως και τα θετικά, κατά την εφαρμογή τους”, τόνισε, συμπληρώνοντας πως η επόμενη φάση στην κοινοβουλευτική επιτροπή θα εστιάσει στην εξειδίκευση των 23 σημείων που προέκυψαν στην πρώτη φάση των ακροάσεων.

Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης, μόνιμοι διορισμοί, γενίκευση του ολοήμερου σχολείου, ανανέωση βιβλίων και ύλης, αναβάθμιση τεχνικής εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, επέκταση πειραματικών σχολείων, αλλά και αλλαγές στο Λύκειο, στην εισαγωγή στην τριτοβάθμια, όπως και εξορθολογισμός του χάρτη των ΑΕΙ είναι μερικά μόνο από τα 23 σημεία τα οποία καλούνται τώρα να συζητήσουν οι βουλευτές.