Υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και της προσωπικότητας των καθηγητών Φυσικής Αγωγής

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔04/11/2018 - 12:10 | Author: Newsroom

Μετά τις τελευταίες συνεχείς ανακοινώσεις και μετακινήσεις των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής που βρίσκονται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ Έβρου σχεδόν δυο μήνες από την έναρξη του σχολικού έτους 2018-2019, καταγγέλλω προσωπικά και πιστεύω και εκ μέρουςόλων τωνκαλών συναδέλφων, με 25 έτη και πλέον έτη υπηρεσίας, τη συγκεκριμένη υπηρεσιακή τακτική, η οποία στο όνομα της κάλυψης υπηρεσιακών αναγκών και της νομιμότητας διατάσσει εκπαιδευτικούς, σχολικές μονάδες και μαθητές (επίκεντρο κατά τα άλλα της εκπαιδευτικήςδιαδικασίας) που εύλογα και αυτοί διερωτούνται ” κύριεο άλλος κύριος που πήγε, εσείς ποιος είστε;”

ΠΑΠΑΠΑΝΤΕΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Καταγγέλλω δημόσια την διαδικασία αυτή σε σχέση με την χρονική φάση που γίνεται, απόρροια της απόφασης του Υπουργείου Παιδείας να προβαίνει στην φάση αυτή σε υπηρεσιακές μεταβολές (πολλές εκ των οποίων δεν έχουν σχέση με την σχολική τάξη) που έπρεπε να είχαν γίνει μέχρι και την έναρξη του σχολικού έτους, διαταράσσοντας την εύρυθμη παιδαγωγική λειτουργία και το εκπαιδευτικό έργο σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Μετά την συνεχή τα τελευταία χρόνια υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, τη συνεχή μείωση των διδακτικών ωρών, την υποβάθμιση των σχολικών αγώνων, των δομώνφυσικής αγωγής ( ομάδες φυσικής αγωγής), των κινήτρων των μαθητών /αθλητών, κ.ά.ακολουθείτώρα η ισοπεδωτική αντιμετώπιση και η βάναυση προσβολή της προσωπικότητας και του ρόλου του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο σχολείο.

Εδώ και τώρα

1ον . Οι όποιες υπηρεσιακές μεταβολές από το αρμόδιο Υπουργείονα γίνονται μέχρι και έναρξη του σχολικού έτους, στοιχείο που είναι αυτονόητο ότι συμβάλλει στον καλύτερο προγραμματισμό και εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μανάδων και στο παραγόμενο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό αποτέλεσμα

2oν . Να σταματήσει επιτέλους η εκπαιδευτική υπηρεσιακή ΄΄λογική΄΄ που θέλει εκπαιδευτικούς με 25 και πλέον έτη υπηρεσίας να στερούνται ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον, να στερούνται βασικά εργασιακά κεκτημένα (αδυναμίας, λόγω της ισχύουσας νομοθεσίας, να διεκδικήσουμε θέση υποδιευθυντή) και εν τέλει να γινόμαστε έρμαιο της οποιασδήποτε υπηρεσιακής ανάγκης, οπουδήποτε προκύψει αυτή και σε οποιοδήποτε χρόνο καθ’ όλητη διάρκεια του σχολικού έτους και να τρέχουμε 100-150 χιλιόμετρα αυθημερόν με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια, την υγεία μας και το τεράστιο οικονομικό κόστος.

3ον Ναεπανέλθει ο διαχωρισμός του Νομού Έβρου τουλάχιστον σε τρεις περιοχές μετάθεσης (Α,Β,Γ)

Τέλος, καλώ (καλούμε) τους αιρετούς που συμμετέχουν στο ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ ,την Α΄ και Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ να τοποθετηθούν δημόσια, εδώ και τώρα για την θέση τους επί του συγκεκριμένου θέματος.

Φθάνει επιτέλους! Ας αναλάβει τις ευθύνες του το αρμόδιο Υπουργείο και οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί φορείς

 

ΥΓ: Με 25 έτη υπηρεσίας, βρίσκομαι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ ΈΒΡΟΥ, για το σχολικόέτος 2018-2019 τοποθετούμαι προσωρινά στο 2οΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ επί ένα μήνα , ακολουθεί η τοποθέτησή μου που διήρκησε μόνο 6 μέρες στο 1Ο ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ (αντικαθιστώντας συνάδελφο που εργαζόταν εκεί επί 2 έτη και μετακινείται πλέον 100 χιλ. καθημερινά για να εργαστεί σε άλλοσχολειό, χωρίς καν να καλύπτεται με ταέξοδα μετακίνησης του- και κατόπιν διατίθεμαιεξ ολοκλήρου στην Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ. Παράλληλατο νομικό πλαίσιο μου απαγορεύει να συμμετάσχω σε διαδικασία επιλογής ως υποδιευθυντής

Loading...
  • ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    europalso

    ideascentral