Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να κάνουν αίτηση μετάθεσης ή βελτίωσης πρέπει να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία στον προσωπικό τους φάκελο ηλεκτρονικά μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2017 μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων:


Από φέτος οι αιτήσεις για μεταθέσεις των εκπαιδευτικών θα κατατίθενται ηλεκτρονικά. Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας από εφέτος καθιερώνεται η υποβολή των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Μάλιστα, όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωση του, λόγω του νέου συστήματος παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που προτίθενται


να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14.12.2016 έως 20.1.2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (, αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής εφαρμογής).
Σε πρώτη φάση δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα στοιχεία του ηλεκτρονικού μητρώου τους. Συγκεκριμένα μπορούν να βλέπουν τα βασικά τους στοιχεία καθώς και τις υπηρετήσεις τους με την προκύπτουσα μοριοδότηση. Εάν διαπιστώνουν εσφαλμένες ή μη επικαιροποιημένες εγγραφές, δύνανται να αιτούνται αλλαγές, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του συστήματος (αναφέρονται σχετικές οδηγίες στο εγχειρίδιο της εφαρμογής), προς τη Διεύθυνση της οργανικής τους θέσης, η οποία τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο, αποστέλλοντας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα σχετικά δικαιολογητικά.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης επεξεργάζονται το αίτημα ή τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, προβαίνουν στις αναγκαίες αλλαγές στον ηλεκτρονικό τους φάκελο στο e-datacenter και καταχωρίζουν κάθε πληροφορία στο πεδίο «Παρατηρήσεις», ώστε να λάβει γνώση ο εκπαιδευτικός. Στην περίπτωση που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδυνατούν να ανταποκριθούν σε κάποιο αίτημα εκπαιδευτικού, τότε και μόνο τότε, δύνανται, αφού καταχωρίσουν στο πεδίο «Παρατηρήσεις» τις δικές τους απόψεις, να το προωθήσουν στην Κεντρική Υπηρεσία.
Βαθμός Ασφαλείας:
Βαθμός Προτερ.:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
—–
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε. & Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑΤΑ Γ΄
—–
ΕΞΑΙΡ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Μαρούσι, 13-12-2016
Αρ. Πρωτ.: 213318/E1
Ταχ. Δ/νση:: Α.Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ
Ιστοσελίδα:
e-mail : A/θμια:
B/θμια:
ΠΡΟΣ: 1.
Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Α/θμια:
Μ. Ασλάνογλου
Σ. Ράμμου
Γλ. Γκίνου
Αικ. Δούμα
A. Βερβέρη
Δ. Κυπαρίσσης
Β/θμια:
Ν. Κονδύλης
Π. Λυροπούλου
Π. Φούγιαξη
Π. Μπεκρή
Α. Παναγιώταρου
Π. Ρωσσέτη
Θ. Ρηγοπούλου
Α. Φραϊδάκη
Ε. Μπιγέρη
Ν. Φιλιππόπουλος
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
210 3442435
210 3442467
210 3442335
210 3442120
210 3443266
210 3442167
210 3442126
210 3442116
210 3442192
210 3442750
210 3442750
210 3442116
210 3442253
210 3442235
210 3442280
210 3443292
2.
Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΘΕΜΑ : Επικαιροποίηση στοιχείων φακέλου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σας πληροφορούμε ότι για το σχολικό έτος 2016-17 οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης θα υποβληθούν ηλεκτρονικά. Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, που προτίθενται να υποβάλουν σχετική αίτηση, να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14-12-2016 έως 20-1-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (). Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Στην παρούσα φάση δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους. Συγκεκριμένα μπορούν να βλέπουν τα βασικά τους στοιχεία καθώς και τις υπηρετήσεις τους με την προκύπτουσα μοριοδότηση. Εάν διαπιστώνουν εσφαλμένες ή μη επικαιροποιημένες εγγραφές, δύνανται να αιτούνται αλλαγές, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του συστήματος (αναφέρονται σχετικές οδηγίες στο εγχειρίδιο της εφαρμογής), προς τη Διεύθυνση της οργανικής τους θέσης, η οποία τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο, αποστέλλοντας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα σχετικά δικαιολογητικά.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης επεξεργάζονται το αίτημα ή τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, προβαίνουν στις αναγκαίες αλλαγές στον ηλεκτρονικό τους φάκελο στο e-datacenter και καταχωρίζουν κάθε πληροφορία στο πεδίο «Παρατηρήσεις», ώστε να λάβει γνώση ο εκπαιδευτικός. Στην περίπτωση που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδυνατούν να ανταποκριθούν σε κάποιο αίτημα εκπαιδευτικού, τότε και μόνο τότε, δύνανται, αφού καταχωρίσουν στο πεδίο «Παρατηρήσεις» τις δικές τους απόψεις, να το προωθήσουν στην Κεντρική Υπηρεσία.
Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ