Η δήλωση  δεν προέρχεται από Βουλευτή της αντιπολίτευσης, αλλά από τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργο Παπαηλιού, ο οποίος με επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προς τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, για το Νομό Αρκαδίας, φέρνει το θέμα προς συζήτηση στη Βουλή -“Υποψήφιοι πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη Διευθυντές , με προσόντα και υψηλή μετρήσιμη μοριοδότηση κατά τη Συνέντευξη, αξιολογήθηκαν με βαθμούς που από μόνοι τους εγείρουν εύλογα ερωτηματικά”.

Ο κ. Παπαηλιού σημειώνει πως “Οσοι είχαν μετρήσιμα μόρια άνω των 15, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 0,92 μέχρι 4,5 μόρια και όσοι είχαν μετρήσιμα μόρια κάτω των 13, κατά τη συνέντευξη βαθμολογήθηκαν με 7 και 8 μόρια”.

“Ενστάσεις κατά της μετρήσιμης μοριοδότησης εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν πριν από τη συνέντευξη, με ότι αυτό συνεπάγεται, και στη συνέχεια ταυτόσημες ενστάσεις των ιδίων υποψηφίων, έγιναν δεκτές εκ των υστέρων, μετά τη συνέντευξη”  αναφέρει ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και τονίζει:

Α. Ο τρόπος της προφορικής αξιολόγησης που προβλέπει κρίση για “τη συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, την προσωπικότητα και τη γενική συγκρότηση” περιέχει εκ των πραγμάτων έναν υποκειμενισμό.

Β.Ωστόσο αυτό δεν εξηγεί, υποψήφιοι Διευθυντές, πολλοί από τους οποίους είχαν διατελέσει ήδη Διευθυντές, να βαθμολογούνται με 0,92, 2,50, 3,40, 3,50 κλπ μόρια.

Γ. Βάσει όλων αυτών, η προφορική βαθμολόγηση επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, ανατρέποντας αυτό της μετρήσιμης βαθμολόγησης.

Δ. Και βέβαια αυτό δεν έγινε με όλους τους υποψήφιους, αρκετοί εκ των οποίων επελέγησαν Διευθυντές με τρόπο αντικειμενικό και αξιοκρατικό.

Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ καλεί τον υπουργό Παιδείας να απαντήσει στη συζήτηση που θα γίνει στη Βουλή στην ακόλουθη ερώτηση:

Τι είδους πρωτοβουλίες πρόκειται να αναλάβει, ώστε, αν διαπιστωθούν αυθαίρετες πράξεις ή παραλείψεις στην παραπάνω διαδικασία, να αποδοθούν ευθύνες και να αρθούν οι αδικίες που έγιναν, προκειμένου να αποκατασταθεί καθεστώς δικαιοσύνης και αξιοκρατίας στον χώρο των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αρκαδίας;