Αναφορικά με την πληροφόρηση που είχαμε πως ο ΑΣΕΠ υπέδειξε την συνένωση σε έναν, των μέχρι τώρα 2 Αξιολογικών Πινάκων αναπληρωτών Λογοθεραπευτών ΠΕ21 και ΠΕ26, είναι αναγκαίο να τονίσουμε πως από τη στιγμή που για τους Λογοθεραπευτές ΠΕ26 υπάρχει η παρακάτω πρόβλεψη σε όλες τις έως σήμερα Εγκυκλίους:

«…Ειδικά για τους υποψηφίους των κλάδων ΠΕ 26 Θεραπευτών λόγου, ΠΕ28 Φυσικοθεραπευτών, ΠΕ 29 Εργασιοθεραπευτών & ΠΕ 30 Κοινωνικών Λειτουργών, που έχουν πτυχίο Τ.Ε.Ι. απαιτείται και πτυχίο της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής…κ.λ.π,…»

τίθεται μείζον θέμα όσον αφορά στην θέση που θα καταλάβουν στον Ενιαίο Πίνακα που υποδεικνύει ο ΑΣΕΠ.

Κι αυτό γιατί, αν τελικά ισχύσει αυτό, οι Λογοθεραπευτές ΠΕ21 των Πανεπιστημίων του εξωτερικού, για τους οποίους δεν υπάρχει πρόβλεψη για Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια όπως στους Λογοθεραπευτές ΠΕ26, θα προηγούνται στον Ενιαίο Αξιολογικό Πίνακα(βλέπε περίπτωση Κοινωνικών Λειτουργών ΤΕΙ και Πανεπιστημίου), μιας και ελαχιστότατοι Λογοθεραπευτές ΠΕ26 διαθέτουν Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια, από τη στιγμή που έως πρόσφατα η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν δεχόταν Λογοθεραπευτές για επιμόρφωση.

Πραγματικά αυτό το γεγονός το Υπουργείο πρέπει να το λάβει σοβαρά υπόψη του πριν την έκδοση της Εγκυκλίου.

Βασίλης Βούγιας


12/7/2016