Ως καθηγήτρια που ασχολούμαι με τη διδασκαλία μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες, ακούω όλο και πιο συχνά την ερώτηση περί αξιολόγησης των μαθητών αυτών μια και ποτέ ένα απλό placement test δεν μπορεί να μας οδηγήσει σε σαφή συμπεράσματα
Το θέμα της ημερίδας που θα γίνει στις 15/3/2015, στο ξενοδοχείο Vergina στη Θεσσαλονίκη, θα είναι η αξιολόγηση μαθητών με ΜΔ και η ποιοτική επιλογή υλικού αντιμετώπισης και αποκατάστασης των Μαθησιακών Δυσκολιών
Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν στις σημειώσεις τους (μεταξύ άλλων) ένα ολόκληρο αξιολογητικό τεστ φωνολογικής ενημερότητας και θα έχουμε τη ευκαιρία να δουμε διάφορες φόρμες, να συζητήσουμε τι «επιτρέπεται» και τι «απαγορεύεται» κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης

Επίσης, θα σχολιάσουμε διάφορες αξιολογητικές φόρμες που θα παρουσιαστούν
Τέλος, θα συζήτησουμε με ποιο τρόπο θα γίνει η ποιοτική επιλογή υλικού αλλά και η κατασκευή αυτού όταν θα προορίζεται για μαθητές με ΜΔ και όχι μόνο
Το σεμινάριο «ταξιδεύει» για πολλοστή φορά στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την ανάγκη για ποιοτική ενημέρωση γύρω από τη διδασκαλία της Αγγλικής σε μαθητές με ΜΔ, αλλά και την ανάγκη για σεμινάρια με απόλυτα πρακτικό χαρακτήρα
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση αλλά και κράτηση θέσης, παρακαλώ επικοινωνήστε με mail ή τηλεφωνικά με την εισηγήτρια

Τα στοιχεία αναγράφονται στην αφίσα

alt