Η καρδιά της νεανικής καινοτομίας «χτυπά» στο ΑΠΘ

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔21/12/2017 - 17:32 | Author: Newsroom

Το «άλωσε» τον φετινό 10ο Διαγωνισμό «Ennovation 2017» του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας – Athens Center for Entrepreneurship and Innovation (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με ομάδες φοιτητών του κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία «Entrepreneurship» και το αργυρό και χάλκινο στην κατηγορία «Research», αποδεικνύοντας το σημαντικό έργο που γίνεται στο ίδρυμα όσον αφορά την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία.

Ειδικότερα, από τις 100 ομάδες με πάνω από 300 μέλη που μετείχαν στον φετινό διαγωνισμό, οι 15 ήταν από το ΑΠΘ. Στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού, 11 από τις 66 ομάδες ήταν από το ΑΠΘ, ενώ στον τελικό 4 από τις 15 ομάδες φορούσαν τα… χρώματα της Θεσσαλονίκης. Και εκεί τα πήγαν περίφημα. Το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Entrepreneurship» κέρδισε η ομάδα Loceye. Οπως εξηγούν οι βραβευθέντες, «η ομάδα Loceye σχεδίασε την πρώτη πλατφόρμα για eye tracking αναλύσεις, με στόχο να βοηθήσει τους UX researchers στη σχεδίαση πιο ανθρωποκεντρικών web υπηρεσιών, τους διαφημιστές στη δυναμικότερη τοποθέτηση διαφημίσεων και τους cognitive scientists στην καλύτερη κατανόηση της οπτικής αντίληψης των ανθρώπων».

Στην κατηγορία «Research», στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η εταιρεία Cyclopt που είναι τεχνοβλαστός του ΑΠΘ. Η Cyclopt προσφέρει καινοτόμους λύσεις στην περιοχή της ποιότητας λογισμικού ως υπηρεσίας και βοηθάει εταιρείες λογισμικού να αναπτύσσουν υψηλής ποιότητας προϊόντα λογισμικού μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση του κύκλου ζωής τους. Το 3ο βραβείο στην ίδια κατηγορία κέρδισε το project RoboTiles της ομάδας Cubes Coding. Το RoboTiles αποτελεί ένα καινοτόμο απτικό εκπαιδευτικό παιχνίδι στην εκμάθηση του προγραμματισμού σε παιδιά 3-15 ετών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΑΠΘ, ο διαγωνισμός «Ennovation 2017» έχει στόχο την ανάδειξη της νεανικής καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στους ψηφιακούς χώρους του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Για πρώτη φορά, φέτος, ενσωματώθηκε στον διαγωνισμό η κατηγορία «Research», που φιλοδοξεί να αναδείξει ερευνητικά αποτελέσματα από πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα με σκοπό την αξιοποίησή τους.

Το ΑΠΘ κέρδισε επίσης και στον τομέα της επικοινωνίας, καθώς με γρήγορα αντανακλαστικά ανακοίνωσε τις δικές του ομάδες που βρέθηκαν στο βάθρο. Για την ταυτότητα των υπόλοιπων νικητών, οι οποίοι αξίζουν συγχαρητήρια, οι διοργανωτές ανακοίνωσαν τα ονόματα των ομάδων (Cleopatra’s Sponges, ShopMind, Fably, Learning out of the Box, ShopMind), όχι όμως τα ιδρύματα προέλευσής τους σύμφωνα με την Καθημερινή.

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral