“Η ενοποίηση των ειδικοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση έκρυβε και έναν περίεργο διαχωρισμό”

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/02/2018 - 12:30 | Author: Newsroom

Η ενοποίηση των στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση έκρυβε και έναν περίεργο διαχωρισμό…

 

Σήμερα, στις, 13-2-2018 πληροφορηθήκαμε μέσω αναρτήσεων σε διάφορα εκπαιδευτικά site του διαδικτύου πως κατατέθηκε προς ψήφιση, στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου «Ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και λοιπές διατάξεις».

Εντός του νομοσχεδίουπεριέχεται και το άρθρο που αφορά στην ενοποίηση των κλάδων και των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών και την αντιστοιχία των διδασκόμενων μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Στους νέους κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικού προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εντάσσεται και η ειδικότητα ΠΕ 14.05 των Δασολόγων, η οποία πλέον ανήκει μαζί με τους Περιβαλλοντολόγους ΠΕ 12.13 και τους Δασοπόνους ΠΕ 18.16 στον ενοποιημένο πλέον κλάδο ΠΕ86 Φυσικού περιβάλλοντος. Μέχρι φέτος οι Δασολόγοι εντασσόταν μαζί μετους Γεωπόνους στον ίδιο κλάδο, στον ίδιο πίνακα και βεβαίως διεκδικούσαν τις ίδιες θέσεις.

 

Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο ποιες θέσεις θα διεκδικούν οι Δασολόγοι; Ποιές θα είναι οι αναθέσεις μαθημάτων στη γενική και την ειδική αγωγή;

Οι συνάδελφοι στην ειδική αγωγή μετά από τόσα μεταπτυχιακά και εξειδικεύσεις, αισθάνονται ότι οι κόποι τους θα χαραμιστούν μέσα σε μία νύχτα. Πολλοί από αυτούς εργάζονται στην ειδική αγωγή πάνω απο δέκα χρόνια.

 

Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο ξαφνικά οι Δασολόγοι είναι ανίκανοι να διδάσκουν μαθήματα που έως τώρα δίδασκαν για πάρα πολλά χρόνια;

Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο οι μόνιμοι Δασολόγοι που αυτή τη στιγμή διδάσκουν στα ΕΠΑΛ και όχι μόνο, έχουν τις γνώσεις και τα απαραίτητα εφόδια να διδάσκουν, ενώ οι αναπληρωτές συνάδελφοι όχι;

 

Μπορεί να τεκμηριωθεί με κάποιον τρόπο, για ποιό λόγο διαχωρίζεται μία τόσο μικρή ομάδα από ένα σύνολο, στο οποίο ανήκε όλα αυτά τα χρόνια, ενώ έχουν συναφή αναλυτικά προγράμματα σπουδών;

 

Να σημειωθεί ότι είναι οι μοναδικές ειδικότητα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση που το συγκεκριμένο νομοσχέδιο διασπά και δεν ενοποιεί με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε τι θα γίνει με τις αναθέσεις των μαθημάτων αφού οι Δασολόγοι και οι Δασοπόνοι εντάσσονται πλέον στον κλάδο των Περιβαλλοντολόγων, οι οποίοι δεν εχουν καμία ανάθεση μαθήματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

Σύμφωνα με το υπάρχον νομικό πλαίσιο, τόσο στην γενική όσο και στην ειδική αγωγή υπάρχει ο τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, όπου δικαίως καλούμαστε να διδάξουμε τα αντίστοιχα μαθήματα και είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας, καθώς ανήκουμε στην ίδια σχολή με τους συναδέλφους Γεωπόνους (Σχολή Γεωπονίας και Δασολογίας) έχοντας σπουδάσει με αντικείμενο τις Γεωτεχνικές Επιστήμες.

 

Μετά από αυτά ΖΗΤΟΥΜΕ:

·Να μην υπάρξει διαχωρισμός των Κλάδων, αλλά δημιουργία ενός ενιαίου Κλάδου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, όπου να συμπεριλαμβάνονται οι Δασολόγοι και οι Δασοπόνοι στις ειδικότητες ΠΕ88.01 και ΠΕ88.02 αντίστοιχα.

·Ανάθεση της διδασκαλίας των μαθημάτων των τομέων Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος στις ειδικότητές μας ως Α’ ανάθεση.

·Άμεση προώθηση της διδασκαλίας του μαθήματος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) και ανάθεσής της στις ειδικότητές μας.

 

Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί

 

Δασολόγοι και Δασοπόνοι

Loading...
  • Δίκτυο ανεξάρτητων διαφημίσεων
    loading...
  • europalso

    ideascentral

    ideascentral