ΕΛΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Ακόμα και μετά τις περικοπές ωρών σε μαθήματα και τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, τις τρίτες αναθέσεις, τις καταργήσεις των υπεύθυνων εργαστηρίων , τις μη εγκρίσεις ολιγομελών τμημάτων, τη μη έγκριση τμημάτων γενικής παιδείας τα κενά στη Β/θμια Εκπαίδευση εξακολουθούν να είναι πολλά. Παρ’όλες τις «προσπάθειες» της κεντρικής και της περιφερειακής διοίκησης της εκπαίδευσης, που οδήγησαν χιλιάδες αναπληρωτές σε «απόλυση», δημιουργώντας τεχνητά πλεονάσματα, οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι μέχρι και σήμερα μεγάλες.

Στην Κέρκυρα, δύο μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων πολλά σχολεία δεν λειτουργούν πλήρως ,γιατί δεν έχουν το απαιτούμενο προσωπικό.

Η ειδική αγωγή είτε στα τμήματα ένταξης είτε στην παράλληλη στήριξη παρουσιάζει το μεγαλύτερο πρόβλημα.(4 φιλόλογοι, μαθηματικός, φυσικός κ.α για τα τμήματα ένταξης και φιλόλογος , μαθηματικός, φυσικός για την παράλληλη στήριξη)

Το μουσικό σχολείο έχει ακόμα κενά πολλών ωρών σε όργανα και μάλιστα σε υποχρεωτικά, ενώ έχει έλλειψη και σε μαθήματα γενικής παιδείας ( μαντολίνο, κρουστά, τσέλο, κιθάρα, κόρνο, μαθηματικά κ.α)

Σε αρκετά σχολεία υπάρχει κενό σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, ενώ υπάρχουν ελλείψεις και σε μαθήματα γενικής παιδείας.( οικονομολόγος- κοινωνιολόγος, ,κ.α )

Στην τεχνική εκπαίδευση τα κενά ανέρχονται σε 7, διαφόρων τεχνικών ειδικοτήτων, ενώ υπάρχει έλλειψη καθηγητών καλλιτεχνικών, ΠΕ08(4 για έντεκα σχολεία!)

Συνολικά τα κενά στη γενική, τεχνική, ειδική αγωγή και στο μουσικό ξεπερνούν τα τριάντα.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει την πολιτική που εφάρμοσαν, στην παιδεία οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Υποταγμένη στις νεοφιλελεύθερες επιταγές και τα κελεύσματα των δανειστών αδιαφορεί για τις ανάγκες και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Τα κενά είναι μία από τις όψεις του συνολικότερου σχεδίου που προωθείται στην εκπαίδευση και περιλαμβάνει την υποχρηματοδότηση , τη δημιουργία περισσότερων εκπαιδευτικών και εξεταστικών φραγμών, το πέρασμα ολόκληρων τομέων στην ιδιωτική πρωτοβουλία και τους χορηγούς, τη διάλυση του ενιαίου χαρακτήρα της δημόσιας εκπαίδευσης.

Είμαστε αντίθετοι με το σύνολο αυτής της πολιτικής και διεκδικούμε:

  • Την άμεση κάλυψη των κενών,
  • μαζικούς διορισμούς
  • και την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Η πρόεδρος Ο γραμματέας

Μ. Ράπτη Τ. Σγούρος