Γιατί αντιμετωπίζει δυσκολίες και άρνηση η εφαρμογή της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου στις Σχολικές Μονάδες

ΠΑΙΔΕΙΑ 🕔16/07/2014 - 17:07 | Author: Newsroom

Γιατί αντιμετωπίζει δυσκολίες και άρνηση η εφαρμογή της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου στις Σχολικές Μονάδες –
Αποτελέσματα της Έρευνας του προγράμματος «Αξιολόγηση και Διασφάλιση Ποιότητας στην Εκπαίδευση» EQUAS), του Πανεπιστημίου Αθηνών

του Κωνσταντίνου Μπουρλετίδη
Συντονιστή της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας

του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας ΕΔΩ

Loading...